וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשאר בלונדון: פוצ'טינו סיכם על הארכת חוזהו בטוטנהאם עד 2021

המאמן הארגנטינאי שמוליך את התרנגולים לסגנות בפרמיירליג, וחוזר על ידי מנצ'סטר יונייטד ופריס סן ז'רמן, סיכם עקרונית לחמש שנים נוספות בוויט הארט ליין. סיטי: דויד סילבה ייעדר 2-3 שבועות

one

העונה הטובה של מאוריסיו פוצ'טינו בטוטנהאם, הפכה אותו למאמן מחוזר מאוד אבל היום (שישי) הארגנטינאי סיכם על הארכת חוזהו לחמש שנים נוספות ויאמן את התרנגולים עד 2021.

שמו של פוצ'טינו קושר בימים האחרונים עם מעבר אפשרי לפריס סן ז'רמן וגם מנצ'סטר יונייטד גיששה לגביו, אבל התרנגולים דאגו להשאיר אצלם את הארגנטינאי בתקווה שגם בעונות הבאות הקבוצה מלונדון תיאבק על אליפות הפרמיירליג, תואר שבו הקבוצה עדיין יכולה לזכות העונה, אך לסטר מקדימה אותה כבר בשבע נקודות והיא ככל הנראה תיאלץ להסתפק במקום השני המכובד.

בטוטנהאם מקווים שהשארתו של המאמן, תעזור גם להפעיל לחץ על הארי קיין, מלך שערי הפרמיירליג להישאר במועדון. פוצ'טינו הגיע לאנגליה מאספניול ואחרי עונה מוצלחת על הקווים כמאמן סאות'המפטון, הוא עבר לטוטנהאם, עמה עוד עומד לסיים את עונתו השנייה.

* הקשר הספרדי דויד סילבה, שנפצע במהלך חצי גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד, ייעדר בין שבועיים לשלושה בשל פגיעה בשריר הירך האחורי. המשמעות היא שסילבה יחמיץ את הגומלין בברנבאו ביום רביעי ואת המשחקים שנותרו לסיטי עד לסיום עונת הפרמיירליג, אך הוא עשוי להיות כשיר לגמר ליגת האלופות שייערך ב-28 במאי, אם הסיטיזנס יעפילו לשם.

מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו. GettyImages
לא הולך לשום מקום. פוצ'טינו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully