וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל תל אביב מחפשים תשובות: "אף אחד לא מעדכן אותנו"

גם משכורת מרץ עדיין לא שולמה וחלק מהשחקנים אומרים: "אנחנו בטוחים שנקבל את הכסף, אבל לא ממש יודעים מה קורה". בקבוצה מקווים שלוקאס וינטרה לא יממש את האופציה להישאר

one

כמו בחודשיים הקודמים, גם משכורות חודש מרץ לא שולמו בהפועל תל אביב, אבל בקבוצה מנסים לשים את הצרות הללו בצד לפחות עד הבטחת ההישארות בליגה. מחר (שבת, 20:00, ספורט1) האדומים יארחו את הפועל חיפה בידיעה שניצחון יבטיח להם את המקום בליגת העל.

אחד מהשחקנים אמר היום: "לא ברור לנו מה קורה. בקבוצה לא ממש מדברים על עניין המשכורות כי אנחנו בטוחים שהכספים יושלמו. אבל תיכף כבר מגיע התאריך שמשכורת אפריל אמורה להיכנס ואף אחד לא מעדכן אותנו".

בהפועל תל אביב כאמור מקווים להשלים מחר את משימת ההישרדות ומנסים למשוך כמה שיותר אוהדים שידחפו את הקבוצה, כאשר הכרטיסים יימכרו ב-50 שקלים. המאמן אלי גוטמן יערוך שני שינויים בהרכב: עומרי אלטמן ועופר ורטה יפתחו במקום רמזי ספורי ולוקאס וינטרה. השניים האחרונים אפילו לא ייכללו בסגל וגל שיש וניר לקס זומנו במקומם.

וינטרה לא נמצא בתכניות לעונה הבאה, אך הוא מחזיק חוזה לעונה נוספת באדום עם אופציה חד צדדית שלו. אם יבחר לממש אותה והאדומים יתעקשו לשחררו, הם יצטרכו לפצות את הבלם היווני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully