וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולו טורה: "כבר הוכחנו נגד דורטמונד שאנחנו מסוגלים להגיב"

בליברפול לא מאבדים תקווה אחרי ההפסד הדרמטי לוויאריאל. קלופ: "מתפרצת בדקה ה-92 זה לא כל כך הגיוני, באנפילד יהיה משחק אחר". כובש השער אדריאן: "הניצחון נותן לנו יתרון קל"

שחקני ויאריאל חוגגים. רויטרס
חגיגה גדולה במדריגל/רויטרס

ויאריאל עשתה הערב (חמישי) צעד גדול אל עבר העפלה היסטורית לגמר הליגה האירופית, לאחר שגברה במדריגל 0:1 על ליברפול במשחק הראשון מבין שניים. אדריאן הכריע את ההתמודדות בתוספת הזמן, וסידר לקבוצתו משחק 12 ברציפות ללא הפסד ביתי באירופה. יורגן קלופ, לעומת זאת, רושם הפסד בכורה בליגה האירופית במדי ליברפול.

"כמובן שאני לא מאושר מהשער שספגנו בשנייה האחרונה", אמר יורגן קלופ. "התקפה מתפרצת בדקה ה-92 זה לא כל כך הגיוני, אבל זו רק המחצית הראשונה. הם יצטרכו לבוא לאנפילד, והם יודעים כמה אנחנו חזקים שם. השער שלהם היה הטעות הראשונה שביצענו במשחק. באנפילד יהיה משחק אחר".

סימון מיניולה, מנקודות האור של המייטי רדז, אמר בסיום: "שיחקנו משחק טוב. כולם ראו את האיכויות של ויאריאל, אבל גם לנו היו הזדמנויות להבקיע. זה לא קרה, אבל עדיין יש לנו על מה לשחק. היה משחק טקטי מאוד, קשה לשבור את ויאריאל אולם עם האוהדים שלנו, אפשר לעשות את זה".

קולו טורה הוסיף: "אנחנו יכולים לשמור טוב יותר, אבל צריך להסתכל על החיובי. כבר הוכחנו נגד דורטמונד שאנחנו מסוגלים להגיב, רק צריך להאמין. נצטרך ללמוד מהטעויות שלנו ולשחק כמו ששיחקנו נגד דורטמונד".

כובש שער הניצחון אדריאן אמר: "היה חשוב מאוד לשמור על רשת נקיה, השגנו יתרון טוב אבל אנחנו יודעים שיהיה קשה באנפילד. הניצחון הזה נותן לנו יתרון קל".

מאמן ליברפול יורגן קלופ עם מאמן ויאריאל מרסלינו גרסיה. רויטרס
לא מאבד תקווה. קלופ עם גרסיה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully