וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ובורוסיה מנשנגלדבאך נפרדו ב-1:1, הפער צומק ל-5

שער של אנדרה האן (72) מחק יתרון מוקדם של תומאס מולר (6) ודחה את האליפות של הבווארים לאחר שבורוסיה דורטמונד הביסה 1:5 את וולפסבורג המידרדרת. לברקוזן הבטיחה את המקום השלישי

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. רויטרס
חגיגות האליפות נדחו בשבוע לפחות. מולר/רויטרס

המחזור ה-32 בגרמניה נפתח אתמול (שישי) עם 0:0 בין אוגסבורג לקלן. בשבת הצליחה בורוסיה מנשנגלדבאך להשיג 1:1 חשוב בחוץ מול באיירן מינכן ודחתה את חגיגות האליפות של הבווארים בשבוע נוסף לפחות. בורוסיה דורטמונד הביסה 1:5 את וולפסבורג המידרדרת. בתחתית איינטרכט פרנקפורט הצליחה לנצח 1:2 את דרמשטאדט בקרב תחתית קריטי.

* פרייבורג ניצחה הערב 1:2 בחוץ את פאדרבורן משערים של מייק פרנץ ומלך שערי הליגה נילס פיטרסן (שער 20 העונה) ושני מחזורים לסיום העונה, הבטיחה את חזרתה לבונדסליגה הבכירה אחרי שנה אחת בלבד של היעדרות.

שחקני באיירן מינכן חוגגים. Lennart Preiss, GettyImages
שחקני באיירן חוגגים את השער הראשון/GettyImages, Lennart Preiss

באיירן מינכן - בורוסיה מנשנגלאדבך 1:1

שלושה ימים אחרי ההפסד הכואב 1:0 לאתלטיקו מדריד, חזרו הבווארים לליגה וגם שם הנחילו אכזבה לאוהדים שלהם שקיוו לחגוג אליפות רביעית ברציפות כבר הערב. באיירן מינכן נפרדה ב-1:1 מבורוסיה מנשנגלדבאך, לא הצליחה לנצח את הסייחים בפעם הרביעית ברציפות בליגה ותצטרך לנסות לזכות באליפות בשבוע הבא. מבחינת גלדבאך מדובר בניצחון קריטי, שהעלה אותה זמנית אל המקום הרביעי, לפחות עד המשחק של הרטה ברלין מול באייר לברקוזן בחוץ מאוחר יותר.
יש לציין כי באיירן עלתה בהרכב חסר מאוד.

הבווארים עלו ליתרון בדקה השישית. קרן של יוזואה קימיש מצאה את תומאס מולר, שנגח טוב, סרדר טאסקי ספק נגע בזה, יאן זומר לא הצליח ליצור מגע מוצלח עם הכדור וזה חדר פנימה בדרך ל-0:1. האורחת הצליחה לאזן בדקה ה-72 כשלארס שטינדל הכניס כדור עומק לאנדרה האן, שבעט חזק מאוד לפינה הקרובה וקבע 1:1 חשוב מאוד מבחינת הסייחים. זו הפעם הראשונה מאז שנות ה-70' שבורוסיה מנשנגלדבאך לא מפסידה לבאיירן מינכן בארבעה משחקי ליגה ברציפות (שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו).

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אוהדי בורוסיה דורטמונד עם שלט נגד מאטס הומלס "למה?". GettyImages
אוהדי דורטמונד עם שלט ששואל את הומלס "למה?"/GettyImages

בורוסיה דורטמונד - וולפסבורג 1:5

השוורצגלבן הצליחו לדחות את האליפות של באיירן מינכן בשבוע והתקרבו לקבוע שיא נקודות לעונה מבחינתם. בורוסיה דורטמונד הביסה 1:5 את וולפסבורג שנמצאת במשבר חריף, שיפרה את מאזנה ל-77 נקודות, ארבע פחות מהשיא שלה, במשחק בו מאטס הומלס ספג קריאות בוז מחלק מהקהל, בעוד חלק אחר מהקהל מחא לו כפיים. בנוסף, הונפו נגד הבלם שביקש לעזוב לבאיירן, שלטים.

סגנית המוליכה עלתה ליתרון כבר בדקה השביעית. מרסל שמלצר הגביה משמאל מדויק מאוד להנריך מחיטריאן, שבעט מהאוויר, זו הייתה בעיטה ממש לא מדויקת והכדור הגיע לשינג'י קגאווה, שהמשיך פנימה את ה-0:1. שתי דקות לאחר מכן הצליחה דורטמונד לכבוש את השני. הפעם קגאווה הכניס כדור עומק לאדריאן ראמוס, שנכנס לרחבה ובעט חזק לפינה הקרובה, 0:2. השלישי הגיע בדקה ה-60. דורטמונד שכבה על השער של דייגו בנאליו עד שבסופו של דבר ראמוס העביר מסירת רוחב למרקו רויס, שבעט בנגיעה אחת מימין שמאלה וקבע 0:3. בדקה ה-77 כבשה דורטמונד את הרביעי כשהגבהה של מחיטריאן משמאל מצאה את פייר אמריק אובמיאנג המחליף, שנגח מקרוב מצוין פנימה את ה-0:4. השער החמישי הגיע בדקה ה-79. מרסל שמלצר פרץ בשמאל והגביה לרחבה, שם המתין אובמיאנג, שנגח עם הרבה רגש לפינה וקבע 0:5. אנדרה שורלה הצליח לצמק בדקה ה-86.

אוהדי בורוסיה דורטמונד עם שלט נגד מאטס הומלס "הקפטן הוא הראשון שעוזב, עדיף כמה שיותר מוקדם". GettyImages
אוהדי דורטמונד עם שלט נגד מאטס הומלס: "הקפטן הוא הראשון לנטוש את הספינה. עדיף שזה יקרה מוקדם"/GettyImages

באייר לברקוזן - הרטה ברלין 1:2

ניצחון ליגה שביעי ברציפות לקבוצתו של רוג'ר שמידט, הרצף הטוב בהיסטוריה שלה. יוליאן ברנדט כבש צמד מהיר (2, 16), והעלה את מאזנו לתשעה שערים העונה, הראשון בבעיטה חזקה ברגל שמאל לפינה והשני אחרי ערבוביה ברחבה בעקבות כדור חופשי. הרטה הגיבה מהר בזכות נגיחה של ודאד איבישביץ' (21) אך לא הצליחה לעשות יותר מזה. בעקבות הניצחון לברקוזן הבטיחה את המקום השלישי, בעוד הרטה תאבק במנשנגלדבאך ובשאלקה על המקום הרביעי והכרטיס האחרון לליגת האלופות.

יוליאן בראנדט שחקן באייר לברקוזן (שמאל) עם צ'ארלס אראנגיס. Christof Koepsel, GettyImages
חוגגים מקום שלישי. לברקוזן/GettyImages, Christof Koepsel

משחקים נוספים:

אוגסבורג - פ.צ. קלן 0:0

מיינץ - המבורג 0:0

האנובר - שאלקה 3:1
להאנובר: ארתור סוביך (20), לשאלקה: מקסים צ'ופו מוטינג (11), קלאס יאן הונטלאר (45), אלסנדרו שופף (80)

הופנהיים - אינגלושטאדט 1:2
להופנהיים: מארק אות (37), נאדים אמירי (84), לאינגולשטאדט: שטפן לקס (17), אלמוג כהן נכנס בדקה ה-67

דארמשטאדט - איינטרכט פרנקפורט 2:1
לדרמשטאדט: מריו וראנצ'יץ' (12), סנדרו ואגנר (20, החמיץ פנדל), לאיינטרכט פרנקפורט: מאקוטו האסבה (56), שטפן אייגנר (83)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully