וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אובידיו הובאן סיכם לעונה נוספת

28.4.2016 / 14:20

אחרי שחלה התקדמות במו"מ עמו, הקשר הרומני בן ה-33 סיכם וימשיך לעונה שלישית בבירת הנגב. ירוויח כ-280 אלף יורו לעונה. שיר צדק לקראת מכבי תל אביב: "כל העונה אנחנו עובדים בשביל המשחק הזה"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בזמן שהפועל באר שבע מתכוננת למשחק העונה, מאחורי הקלעים עובדים על בניית הסגל לעונה הבאה והיום (חמישי) הקבוצה הודיעה כי אובידיו הובאן, הקשר הרומני הוותיק סיכם לעונה נוספת וצפוי להרוויח כ-280 אלף יורו במועדון. כזכור, בשבועות האחרונים חלה התקדמות משמעותית במו"מ עם השחקן, שהבשילה לידי סיכום. הובאן בן ה-33 הגיע לבאר שבע בקיץ 2014, אחרי שבקיץ ישחק עם נבחרת רומניה ביורו 2016. הובאן רשם העונה 29 הופעות ליגה וכבש שלושה שערים. הקשר היה חלק בלתי נפרד מההצלחה של הקבוצה השנה ושיחק בדרך קבע במרכז השדה של ברק בכר לצידו של ג'ון אוגו.

בשבועות האחרונים ניסתה הפועל תל אביב להחתימו וגם קבוצות מחו"ל, טורקיה וערב הסעודית, הביעו בן עניין. הובאן דרש שדרוג מסוים בחוזה שלו וחתם לאחר שהצדדים הגיעו לפשרה בעניין.

אובידיו הובאן שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ממשיך לעונה שלישית. הובאן/ברני ארדוב

מוקדם יותר, הקבוצה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק העונה מול מכבי תל אביב, שייערך ביום שני (20:55, ערוץ 1). הבאר שבעים מוליכים את הטבלה בפער של 3 נקודות והם יודעים שניצחון יבטיח להם באופן כמעט סופי תואר אחרי 40 שנה. אחרי ההצלחה במשחק הקודם מול הפועל רעננה, בכר צפוי להמשיך עם מהראן ראדי שכבש במשחק הקודם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
מתכונן למשחק העונה. ברק בכר/קובי אליהו

ברק בכר התייחס למשחק העונה ואמר: "מתכוננים למשחק הזה כמו לכל משחק. אין הכנות שונות למכבי תל אביב. מתאימים את המשחק שלנו לקבוצה היריבה, יהיה משחק מעניין. ברור שאחרי המשחק הזה תהיה תמונה יותר ברורה, אבל יישארו אחריו שלושה משחקים לא פחות חשובים".

בכר הנמיך ציפיות: "אנחנו יודעים שכל תוצאה שלא תהיה, עדיין האליפות לא תהיה סגורה. גם אם ננצח יישארו לנו שלושה משחקים מאוד קשים ולא רוצים להסתכל יותר מדי רחוק. נדע בסוף המשחק אם תיקו תהיה תוצאה טובה. זה תלוי בהתפתחות של המשחק".

על השאלה אם בוזגלו וברדה שוב יסופסלו, ענה בכר: "יש פה סגל גדול מאוד, כל משחק אני יכול לקחת את השחקנים הטובים ביותר בהתאם ליריבה ולכושר המשחק של כל שחקן. נמתין למשחק בסבלנות ונראה מה יהיה. ברור שלמשחק הזה צריך להביא דברים מעבר. במשחקים כאלו זה פחות משמעותי איפה המשחק משוחק. אנחנו קבוצה מספיק חזקה".

"כל השנה אנחנו עושים שינויים ומסיקים מסקנות מכל משחק כמו המשחק מול חיפה בגביע. אני שמח שהצלחנו לשפר הרבה דברים ממשחק הגביע והבאנו אותם לידי ביטוי במשחק הליגה".

על מאור מליקסון: "הוא התחיל את העונה מצוין והופך את האחרים ליותר טובים. אין ספק שהוא שחקן מאוד משמעותי והוא חזר בזמן למשחקים המאוד חשובים וזה חשוב לנו. אנחנו מתעסקים בעצמנו ואין סיבה שלא נעשה את זה. אחרי המשחק אגיד אם תיקו טוב או לא".

"אני מרגיש תמיכה מכל העיר. עדיף שלא להתעסק במקומות אחרים. אכזבנו את הקהל בגביע ואנחנו רוצים להסב אושר ונחת לקהל ולעיר. אם ניקח אליפות זה יהיה משהו גדול".

שיר צדק התכונן למשחק המסקרן: "כל החיים אתה עובד בשביל להגיע למשחק כזה. זה מסוג המשחקים שמחכים להם עונה שלמה. ההתקפה של מכבי תל אביב היא ההתקפה הטובה בליגה. אנחנו לא מזלזלים בהם. נשארו לנו ארבעה משחקים עד סוף העונה ונעשה הכול כדי לסיים את העונה הזו עם תואר. אי אפשר לקחת את מה שעשינו בקרית שמונה. העונה הזו מדהימה ויפה. לא משווה בין שתי העונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully