וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים פנתה לאוהדים במטרה להרגיע את האווירה לקראת סכנין

27.4.2016 / 11:06

במועדון מהבירה חוששים מקריאות גזעניות ביום ראשון: "אנשים מחכים לנו בפינה, אנחנו צריכים להיות חכמים". הקבוצה תטען בבוררות מול עומר אצילי שמאחורי השחקן עומדת קבוצה אחרת

one

בבית"ר ירושלים חוששים ממפגן של קריאות גזעניות לקראת המשחק נגד בני סכנין ביום ראשון באצטדיון טדי. גורמים במועדון פנו לגורמים בקהל כדי להרגיע את האווירה ובמקביל מכינים את צוות האבטחה והצילום לקראת המשחק. בבית"ר אמרו הבוקר: "אפשר להבין את הכעס של הקהל על הפוגרום שהיה במשחק הקודם בדוחא, אבל אנחנו צריכים להיות חכמים. הרבה אנשים מחכים לנו בפינה במשחק הזה, אסור לנו ליפול בפח הזה".

חסוס רואדה ייעדר מהמשחק בגלל הרחקה וניסו קפילוטו אמור להחליפו ולפתוח לצד טל כחילה. דוד קלטינס שסבל מרגישות בשריר הירך האחורי לקראת סיום המשחק נגד מכבי חיפה, חוזר לאימונים אבל רק לקראת המשחק יוחלט אם יהיה בסגל. לירוי צעירי ודובב גבאי צפויים להמשיך בהרכב.

בנוגע לעומר אצילי, ספק גדול אם הוא ייכלל בסגל אחרי שהגיש תביעת בוררות נגד המועדון. ההחלטה של סלובודאן דראפיץ' תתקבל עד סוף השבוע בהתייעצות על הבעלים אלי טביב. חוות הדעת שקיבלו במועדון היא שבעקבות הגשת הבוררות, אי שיבוצו של אצילי בסגל למשחקים לא תירשם לחובת המועדון בגלל שבשלב זה כבר קיימת סיטואציה בעייתית מאוד של השחקן מול המועדון והצוות המקצועי. בנוסף, השחקן עשוי לזכות לגידופים מהקהל בעקבות הגשת הבוררות.

בכתב ההגנה שתגיש בית"ר לבוררות, היא מתכוונת להסביר שבשל העובדה שמאחורי השחקן עומדת קבוצה אחרת, הוא פתח במסכת פעולות שיובילו לסיטואציה הבעייתית – תוך שהוא נעזר ביועציו. "אין בורר שלא ייצא מנקודת הנחה שיש קבוצה מאחורי השחקן", אמרו בבית"ר. נציגיו של אצילי עדיין מכחישים בתוקף כי ישנה קבוצה שעומדת מאחורי השחקן.

עומר אצילי באימון בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בבית"ר יטענו שאצילי יזם פעולות שיגרמו לסיטואציה הנוכחית/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully