וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: הומלס הודיע לדורטמונד שהוא רוצה לעבור לבאיירן מינכן

אחרי לא מעט שמועות בנושא, אישרה סגנית המוליכה כי בלם נבחרת גרמניה הודיע להנהלת המועדון שהוא מעוניין לעזוב בקיץ הקרוב, שנה לפני תום החוזה שלו, על מנת לחזור למועדון נעוריו

- מאטס הומלס שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
חוזר הביתה. הומלס/GettyImages

הולכת ומתקרבת עסקה נוספת שתשאיר את אוהדי בורוסיה דורטמונד שבורי לב. היום (חמישי) הודיעה הקבוצה כי מאטס הומלס הודיע להנהלה כי הוא מעוניין לעזוב בקיץ ובדיוק כמו מריו גצה ורוברט לבנדובסקי, הוא צפוי לעבור לבאיירן מינכן, קבוצת נעוריו. 'בילד' הגרמני דיווח על כך כבר לפני מספר ימים, אך כעת מדובר באישור רשמי של הצהובים-שחורים, אם כי הם טוענים כי עדיין לא קיבלו הצעה רשמית על הבלם. יושב ראש בורוסיה דורטמונד הנס יואכים וצקה אמר כבר כאשר גל השמועות בנושא החל: "לא נעמוד בדרכו של הומלס אם הוא יחליט לעזוב את דורטמונד".

כזכור, גם יושב ראש באיירן מינכן קרל היינץ רומניגה אישר את המגעים ואמר ל-SPORT1 הגרמנית: "אני יכול לאשר את מה שווצקה אמר, שמאטס שוקל לעבור לבאיירן מינכן. יש כאן שלושה צדדים לעניין, ואני רוצה לבקש הבנה לכך שאני לא רוצה להיכנס לפרטים כאן ועכשיו בנושא. אנחנו חייבים לזכור שיש להומלס חוזה עד תום העונה הבאה ואני לא מעוניין לפגוע במערכת היחסים המצוינת שבנינו עם דורטמונד בשנתיים האחרונות בשל משהו כזה".

במקביל להעברתו האפשרית של הומלס בחזרה למועדון בו גדל והועזב ממנו ב-2009, עושה רושם כי גצה עשוי לעשות את הדרך ההפוכה ולחזור למועדון ממנו הגיע לבאיירן. וצקה התייחס לנושא ואמר: "הדלת פתוחה בשביל גצה. אם הוא יהיה פנוי לרכש ויהיה מעוניין לחזור אלינו, אנחנו בהחלט ננהל מו"מ לגביו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully