וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט לערעורים החזיר את עונש ההשעייה של טום בריידי

25.4.2016 / 18:50

הקוורטרבק של ניו אינגלנד, שניצח את הליגה בבית המשפט המחוזי בספטמבר, ייאלץ להישאר בחוץ בארבעת המשחקים הראשונים של עונת ה-NFL הקרובה. סם בראדפורד דורש מפילדלפיה טרייד

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. Elise Amendola, AP
ארבעה משחקים בחוץ. בריידי/AP, Elise Amendola

ערב דרמטי בספורט האמריקאי: בית המשפט לערעורים החזיר הערב (שני) את עונש ההשעייה של טום בריידי וקבע כי הקוורטרבק של ניו אינגלנד יורחק לארבעה משחקים בפתיחת עונת ה-NFL הקרובה.

העונש המקורי, למי ששכח, ניתן לבריידי על ידי הקומישינר רוג'ר גודל בשל חלקו בפרשת ה"דפלייטגייט", במסגרתה טענה הליגה כי הפטריוטס הורידו אוויר מכדורי המשחק בהם השתמשה התקפת הקבוצה בגמר ה-AFC מול אינדיאנפוליס בעונת 2014/15.

"קבענו כי הקומישינר ביצע שימוש ראוי בסמכויות שלו, במסגרת חוקי הליגה וכי פסק הדין שלו ניתן בהתאם לפרוצדורות הקבועות בהסכם. לא נשללה מבריידי הזכות הבסיסית למשפט הוגן", נמסר בהחלטת בית המשפט, אליו פנתה הליגה לאחר שבית המשפט המחוזי ביטל את ההשעייה שניתנה לקוורטרבק, רגע לפני פתיחת העונה החולפת. ההחלטה החדשה ניתנה על ידי צוות של שלושה שופטים.

אם לא יהיה שינוי נוסף בהחלטה, שנראית כסופית כמעט בוודאות, בריידי צפוי להחמיץ את המשחקים מול אריזונה, מיאמי, יוסטון ובפאלו ולחזור למשחק נגד קליבלנד בשבוע החמישי של העונה. במסגרת הפרשה, ניו אינגלנד נקנסה במיליון דולר ואיבדה את בחירת הסיבוב הראשון שלה בדראפט הקרוב.

* אדם שפטר מ-ESPN מדווח היום כי סם בראדפורד, הקוורטרבק של פילדלפיה, פנה לקבוצה והודיע כי הוא דורש טרייד ולא יגיע יותר לאימוני קדם העונה של הקבוצה. הבקשה של בראדפורד הכעוס מגיעה לאחר שהאיגלס ביצעו בשבוע שעבר טרייד עם קליבלנד ולקחו את הבחירה מספר 2 בדראפט שייצא לדרך ביום חמישי, כאשר עם הבחירה הזו הם צפויים לקחת קוורטרבק חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully