וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקגרגור הודיע: "אלחם ב-UFC 200", ווייט: "הקרב מבוטל"

הסאגה ממשיכה: האירי טען שסיכם עם הארגון כי יילחם מול נייט דיאז ביולי, אך הנשיא הגיב: "אף אחד לא דיבר איתו, אני לא יודע למה הוא צייץ את זה. מקווה שכולם יבינו - הקרב הזה לא יקרה"

קונור מקגרגור לוחם MMA אירי. GettyImages
חוסר הסכמה. מקגרגור/GettyImages

הסאגה של פרישתו וחזרתו של קונור מקגרגור ל-UFC מסרבת להיפסק. הלוחם האירי, שהודיע לפני כשבוע כי הוא פורש מ-MMA, הספיק מאז לגרום לאין ספור ספקולציות, להמשיך להתאמן, לרטון על אופן קידום הקרב והיום בבוקר, אפילו להודיע שהקרב מתקיים.

מקרגרגור צייץ: "אני שמח להודיע שאני חוזר לקארד של UFC 200. הקרב מול דיאז מתקיים. תודה לדיינה ווייט (נשיא ה-UFC) ולורנזו פרטיטה (אחד מהבעלים) שגרמו לקרב הזה לקרות".

דיינה וייט נשיא התאחדות קרבות הלחימה UFC. Jeff Chiu, AP
"הקרב מבוטל". וייט/AP, Jeff Chiu

עם זאת, כאן לא נגמר הפרשייה. אתר TMZ דיבר עם ווייט, שטען שמדובר בשטות מוחלטת: "אני לא יודע על מה קונור מדבר. הקרב לא מתקיים. אני מרגיש כמו סצינה מסרט, שכל הזמן שואלים אותי את אותה שאלה. אני מקווה שכולם יבינו כבר - הקרב הזה לא מתקיים".

הקרב המדובר אמור להתקיים ב-7 ביולי ונראה שהרבה תלוי באלוף במשקל קל-כבד, דניאל קורמייה. קורמייה הפצוע מתוכנן להילחם נגד ג'ון ג'ונס, האלוף הזמני ששב לא מזמן מהשעייה ארוכה, לקרב שאמור להיות הקרב המרכזי ב-UFC 200. בקרוב יידע קורמייה אם יוכל להתחרות. אם לא, נראה שב-UFC ילכו בכל זאת על מקגרגור - דיאז, למרות הסיוט שעברו עם המשחקים של האירי בשבוע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully