וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסר ליונייטד? ואן חאל: "רק אני יכול לגרום למרסיאל לממש את הפוטנציאל"

על רקע הדיווחים על מינויו המתקרב של ז'וזה מוריניו, מאמן השדים האדומים מנסה להגן על שמו: "אני נותן לו הכוונה מיוחדת" ותוקף את השופטים: "הם מכריעים יותר מדי משחקים, זה הפך לנורמה"

one
מאמן מנצ'סטר יונייטד, לואי ואן חאל. Julian Finney, GettyImages
ניסיון אחרון. ואן חאל/GettyImages, Julian Finney

העונה ההפכפכה של מנצ'סטר יונייטד עוד עשויה להסתיים עם תואר. אמש (שבת) גברו השדים האדומים 1:2 על אברטון בחצי גמר הגביע האנגלי עם דרמה גדולה, והעפילו למשחק על כל הקופה מול המנצחת בין ווטפורד וקריסטל במשחק שייערך הערב. למרות חוסר הוודאות סביב עתיד הקבוצה ובעיקר סביב הישארותו של לואי ואן חאל מאחורי הקווים, יונייטד הראתה הרבה אופי וניצחה משער דרמטי של אנתוני מרסיאל בדקה ה-93.

"אני לא מסתכל על שום דבר מעבר לשבוע הבא. זה כל מה שמעניין כרגע. אנחנו בחיים בהווה, ובנוגע לעתיד אשוחח עם ההנהלה", אמר ואן חאל בסיום. הטופיז קיבלו פנדל במתנה מהשופט שאמנם הוחמץ על ידי רומלו לוקאקו, אך לא נעלם מעיניו של ואן חאל הכעוס. "השופטים מכריעים משחקים, זה כבר הפך לנורמה. השחקנים הם חלק שולי בהצגה", אמר. "הגיע לנו לנצח ולעלות לגמר. אני חושב שהשופט...בוא נאמר שלא נשרקו לזכותנו יותר מדי עבירות. הוא שינה את המשחק לטובת אברטון. כל ההחלטות שנראו לכאן ולכאן הלכו לטובתם".

במודע או שלא, ואן שלח מסר להנהלת יונייטד, שככל הנראה, כך על פי דיווחים באנגליה, כבר סגרה עם ז'וזה מוריניו לעונה הבאה. "מרסיאל? אני רואה הרבה דברים טובים אצלו, אבל אני חושב שהוא יכול להשתפר ולהפוך לשחקן שחושבים שהוא יהיה רק כשאני המאמן", ירה. "כשמשחקים ברמה כל כך גבוהה לניסיון יש משמעות עצומה. לכן הוא גם שוגה לא אחת במהלך משחקים, אבל אני נותן לו הכוונה ורואים את התוצאות".

אנתוני מרסיאל, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יחס מיוחד. מרסיאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully