וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר ניצחה את אודינזה 1:3 במשחק עם הרכבים נטולי איטלקים

היסטוריה עגומה בארץ המגף: לראשונה אי פעם שתי קבוצות פתחו באותו משחק ללא איטלקים. סטבן יובטיץ' כבש צמד וביצע מהפך עבור הקבוצה של מאנצ'יני, אחרי יתרון מוקדם של אודינזה

אינטר. Marco Luzzani, GettyImages
אף לא איטלקי אחד. אינטר/GettyImages, Marco Luzzani

אינטר גברה הערב (שבת) 1:3 על אודינזה במשחק שפתח את המחזור ה-35 בליגה האיטלקית הבכירה. הנראזורי הבטיחו לעצמם שבוע נוסף במקום הרביעי והם מקווים שרומא השלישית תשמוט נקודות נגד נאפולי ביום שני.

סיריל תרו כבש שער יפה בבעיטה מהאוויר כבר אחרי תשע דקות ואודינזה טיפסה ל-0:1, אבל אינטר חזרה וביצעה מהפך. סטבן יובטיץ' איזן בדקה ה-36 אחרי מסירה של מאורו איקרדי וביצע מהפך בדקה ה-75 עם שער בחזה. אדר חתם בדקה ה-95.

המשחק היווה נ"צ היסטורי ועגום: זו הייתה הפעם הראשונה בתולדות הסרייה א' בה אין אפילו איטלקי אחד בין 22 השחקנים שפותחים במשחק. שני הרכבים, 22 שחקנים, 14 לאומים ואף לא איטלקי אחד. זו הפעם השנייה שזה קורה במשחק בליגה מוכרת באירופה, אחרי שבמשחק בין פורטסמות' לארסנל בסוף 2009 לא פתח אף שחקן אנגלי.

בדקה ה-76 ג'ובאני פסקוואלה הוותיק נכנס במדי אודינזה והציל את המשחק מלהיות נטול-איטלקים לחלוטין כמה דקות לאחר מכן רוברטו מאנצ'יני הכניס למגרש את אדר - על הנייר איטלקי שכנראה גם ישחק בנבחרת ביורו 2016 - אם כי מדובר בברזילאי מכף רגל ועד ראש. גם דנילו ד'אמברוסיו נכנס באינטר בדקה ה-85.

שחקני אינטר, מרצלו ברוזוביץ' (ימין), מאורו איקרדי (מרכז), סטבן יובטיץ'. AP
יובטיץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully