וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בג'ודו: ירדן ג'רבי הפסידה לוואן אמדן בקרב על הארד

22.4.2016 / 18:39

הג'ודוקא הישראלית הגיעה עד לחצי הגמר, אך נכנעה לאנטרוורצאכר האוסטרית והפסידה גם להולנדית בניסיון האחרון לזכות במדליה: "מאוכזבת אבל אופטימית. המטרה העיקרית - ריו". שגיא מוקי, אלוף השנה שעברה, הודח כבר בסיבוב השלישי

הג'ודוקא ירדן ג'רבי. ברני ארדוב
תביא זהב? ג'רבי/ברני ארדוב

יום התחרויות השני של אליפות אירופה בג'ודו התקיים היום (שישי) בקאזאן שברוסיה, ביום שלא האיר פנים לישראלים. אתמול זכתה תמנע נלסון לוי במדליית ארד בקטגוריית המשקל עד 57 ק"ג.

ירדן ג'רבי אמנם העפילה לחצי הגמר, אך נכנעה לקטרין אנטרוורצאכר האוסטרית ביוקו בהפסד ששלח אותה לקרב על הארד. הישראלית פגשה את אניקה ואן אמדן ההולנדית והפסידה גם שם בעונשים כדי לצאת בידיים ריקות מהתחרות. בסיבוב השני הדיחה את סטפניה אדלינה דובר הרומנייה. היא נמנעה מקרב פיקנטי ברבע הגמר עם אליס שלזינגר שנהגה לייצג את ישראל ומתחרה כעת עבור בריטניה, לאחר שזו הפסידה כבר בסיבוב השני.

קטגוריית עד 73 ק"ג: טוהר בוטבול הפסיד בסיבוב השלישי לסאם ואן ווסטנדה ההולנדי, לאחר ניצחונות בסיבוב הראשון על דמיטריס פדוסיינקובס מלטביה ובסיבוב השני על סרגיי דרבוט מאוקראינה. שגיא מוקי, שבשנה שעברה זכה במדליית זהב היסטורית באליפות, החל את מסעו להגנה על התואר כבר בסיבוב השני, שם ניצח את איטו לאמנן מפינלנד אך אכזב כשהפסיד בסיבוב השלישי למרטין הויאק הסלובני.

בקטגוריית עד 70 ק"ג: ליאור ווילדיקן ניצחה בסיבוב הראשון את לודמילה דרוזדובה מאוקראינה, אך הודחה בסיבוב שלאחר מכן אחרי הפסד לברנדט גראף האוסטרית.

קטגוריית עד 81 ק"ג: אסף חן הפסיד בסיבוב השני לחסן חלמורזאייב הרוסי והודח.

שגיא מוקי נבחרת הג'ודו. מגד גוזני
אכזבה. שגיא מוקי/מגד גוזני

ג'רבי אמרה לאחר התחרות: "אני מאוכזבת מהתוצאה אך יוצאת אופטימית לגבי ההמשך. תמיד יש בי את הרצון לזכות במדליות ובפרט בתחרות כמו אליפות אירופה, אך יחד עם זאת אני מודעת למטרה העיקרית שלי - הצלחה בריו. אני אחזור לארץ, אתאושש מהתחרות ואמשיך להתכונן בצורה המיטבית לריו".

מאמנה, שני הרשקו אמר: "תמיד מאכזב להפסיד בקרב על המדליה באליפות אירופה, אך יחד עם זאת חשוב לקחת הכל בפרופורציה. ירדן חזרה לאימונים מלאים לפני כ-3 שבועות במהלכם עשתה את כל המאמצים להגיע ביכולת גבוהה לאליפות אירופה, ביום הזה כנראה שזה מה שהיינו שווים.
כפי שאמרתי כל הזמן, מטרת העל שלנו היא האולימפיאדה בריו, לשם אנו מכוונים ולשם אנו עושים את כל המאמצים כדי להגיע ביכולת הגבוהה ביותר. למרות שסיימנו רק במקום החמישי אני אופטימי ובטוח ללא ספק שנגיע לריו ביכולת הרבה יותר גבוהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully