וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "אם בן אדם רצח בעבר, זו סיבה לרצוח שוב?"

22.4.2016 / 11:14

יוסי אבוקסיס לועג לאלו שנזכרו בעברו כשחקן והשוו זאת לטל בן חיים בחצי הגמר: "אם טעיתי בעבר וזה אותו מקרה, זו סיבה לעשות את זה גם? מכבי נכנסה לפלונטר. כל דעת הקהל נגדם". סכנין טוענת: בן חיים תקף את מוגרבי במחצית

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הסערה סביב המשחק בין בני סכנין למכבי תל אביב אמש (חמישי) לא נרגעת והבוקר יצאו ידיעות לפיהן אנשי מכבי תל אביב מזכירים ליוסי אבוקסיס משחק נגד מ.ס. אשדוד שהתקיים ב-2006 בו, במדי הפועל תל אביב, לא החזיר את הכדור כששחקן של אשדוד היה פצוע על כר הדשא. אבוקסיס אמר לוואלה! ספורט על המקרה: "אמרתי ואחזור ואומר שוב, כאשר שחקן שרוע על הדשא תוך כדי משחק ולא מדובר בפציעת ראש, אין לי שום בעיה שהיריבה ממשיכה לשחק. זה קרה גם אתמול ולא כעסתי על זה. אבל כששחקן שלנו מוציא את הכדור החוצה ולא רק שהם לא מחזירים אותו אלא גם ממשיכים לשחק באופן מיידי אז זו כבר בושה ובטח לא ספורט. מה הם מנסים לצאת מזה בדרכים כאלו, להזכיר מה היה לפני שנים. זה לא אותו מקרה ומה שהם עשו זה גועל נפש". עוד אמר:" גם אם נניח היה מדובר באותו מקרה וטעיתי, זו סיבה לעשות את זה גם? אם בנאדם רוצח זה נותן הצדקה לרצוח גם? מה שהיה זה לא ספורטיבי. מותר לטעות אך אפשר גם להתנצל ובטח לא להפנות את האש".

דובר בני סכנין מונדר חלאיילה הוציא הודעה בה נכתב: "רוחות הטינופת ממשיכות לפעפע בסמי עופר והטל של הבוקר נודף ומכתים בגועל את מסלול הספורט הישראלי. הקטע של טל בן חיים מביש את מסכי המדיה ומן הראוי למחוק אותו מן המשחק כי הוא מביש את ההורים בפני ילדיהם בזמן הצפייה, והוא עלול להטעות שחקנים של ליגות נמוכות ושל נוער ונערים דבר אשר יהווה משקולת אשר מושכת למטה את הכדורגל הישראלי. כאשר הגועל מקדש את המטרה, המטרה נגועה בטינופת. כנזם זהב באף חזיר, כך הוא אותו שער גנוב וכך ייחרט בהיסטוריה של הכדורגל המקומי, דרך אויל ,ישר בעיניו!!!".

בבני סכנין לא נרגעו מהמהומה הגדולה. בקבוצה זועמים על שחקני ואנשי מכבי תל אביב, בייחוד על כך שבסיום המשחק גיבו והצדיקו את הפעולה של טל בן חיים, שחידש את המשחק אחרי שעלי עוסמאן נשכב על הדשא וסימן לפציעה, במהלך שהוביל בסופו של דבר לשער השוויון של הצהובים. "הם מדברים על זה שהם רוצים נורמות של אירופה ובסוף מתנהגים ככה?", תהה שחקן בסכנין. "זו בושה, זה לא כדורגל, יש שם שחקנים שהם דוגמא לילדים וככה הם מתנהגים, זו לא התנהגות של אלופה".

בתוך כל המהומה אתמול התרחש גם עימות בין טל בן חיים לפיראס מוגרבי עם השריקה למחצית. לטענת שחקנים בסכנין בן חיים פנה למוגרבי ואמר לו: "אתה לא שחקן של 4 שקל, אתה אפס". מוגרבי ענה לבן חיים ועקץ אותו: "אתה שחקן נבחרת, אתה בושה, אני שלוש שנים עם מספרים יותר טובים ממך ואתה עוד בקבוצה גדולה".

מכבי תל אביב ניצחה את בני סכנין 2:3 והעפילה לגמר גביע המדינה

אבוקסיס: "מכבי שברה שיאי גועל נפש, היא הגעילה את הכדורגל"

אבוקסיס אחרי שלא הוציא כדור ב-2006: "אני המצאתי את ההצגות"

זהבי: "גאה בבן חיים על מה שעשה", בן חיים: "לא מבין על מה ההמולה"

יצחקי ומוגרבי 7, גרסיה 3 ומה עם זהבי? ציוני חצי גמר הגביע

יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין מול טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

שחקני מכבי תל אביב הפרידו בין השניים, אך העימות בין בן חיים לאנשי סכנין המשיך גם במנהרה. במכבי תל אביב טענו שאנשי בני סכנין קיללו את בן חיים כשגם כוח של מאבטחים הגיע למקום. עוד נטען במהלך הערב שאנשי סכנין אמרו לבן חיים "לא כדאי לך לבוא ביום שני לדוחא", אך בסכנין מכחישים בתוקף את הטענות. מנכ"ל הקבוצה חאלד (דוכי) קאסום אמר "זה לא נכון, לא היה מגע לאף אחד מחברי ההנהלה עם אנשי מכבי תל אביב".

כעת בסכנין נחושים מאוד לקלקל למכבי תל אביב את העונה. ביום שני הקבוצות תפגשנה בשנית, הפעם במסגרת הליגה. "לא ניתן למכבי תל אביב לזכות באליפות", אמר שחקן אחר בקבוצה.

גם בקרב הקהל של סכנין זועמים על מכבי תל אביב. בסכנין כבר סגרו שלשום עם המשטרה על הדרישות למשחק מול מכבי תל אביב כשראשי סכנין חתמו על מסמך הדורש 80 שוטרים ו-80 סדרנים. במשטרה עשויים להגביר את הדרישות בעקבות אירועי אמש, אך בסכנין אמרו שאם במשטרה יגבירו דרישות הם מצפים שהם יישאו בהוצאות לאחר שכבר נחתם מסמך המאשר את דרישות המשטרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אוהדי בני סכנין. יוסי ציפקיס
גם הם זועמים. אוהדי סכנין/יוסי ציפקיס

בסיום המשחק שוחח המנהל הספורטיבי של מוסקרון עם פיראס מוגרבי ואמר לו: "היה לך משחק טוב מאוד. אם תמשיך ככה עד סוף העונה, אני אעקוב אחרייך". הנציג של מוסקרון התרשם מאוד ממוגרבי ומז'אורז'יניו. אגב, הקשר הברזילאי שוחח ארוכות בסיום המשחק עם מאמן מכבי תל אביב פטר בוס. השיחה התקיימה בעיקר בנוגע לעניינים שאינם קשורים ספציפית לקשר. בסכנין מודעים לכך שהביקוש סביב ז'אורז'יניו בקיץ יהיה גדול. בקבוצה יודיעו בקרוב לשחקן שהם מממשים את האופציה שלהם עליו, כשתג המחיר שלו יעמוד על מיליון יורו לכל הפחות. מכבי תל אביב ומכבי חיפה כבר העלו את שמו של השחקן כאופציה לחיזוק.

אחרי המשחק ביום שני, בסכנין יחלו בהכנות לעונה הבאה, כשהמטרה היא להשאיר את מרבית שחקני הסגל. יובל אבידור ושלומי אזולאי יקבלו הצעה לחוזה חדש, כאשר גם איציק כהן בתוכניות. בקבוצה מתלבטים לגבי המשכו של אברהם פאס בקבוצה, בעוד שאלדר חסאנוביץ' לא צפוי להמשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully