וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונור מקגרגור: "לא פרשתי, רוצה לסיים את מה שהתחלתי בקרב הקודם"

אחרי אינספור שמועות על פרישה, אלוף ה-UFC הוציא הודעה: "הלכתי לאיבוד. רוצים שאקדם קרבות, אבל אני רק רוצה להילחם. ביקשתי שקצת יוותרו לי, אבל הם סירבו". המנשר המלא בפנים

אימג'בנק GettyImages

ציוץ של אלוף ה-UFC, קונור מקגרגור, אחד מלוחמי ה-MMA המפורסמים בעולם, שבו כביכול הודיע על פרישה, העסיק את חובבי הספורט ברחבי הגלובוס בימים האחרונים. פרש, לא פרש, כסף, לא כסף. שמועות רבות נפוצו ברגע שהגיח הציוץ לטוויוטר, אך היום (חמישי) החליט האירי לשים לכך סוף, כשהוציא הודעה מסודרת בנושא.

כזכור, נשיא ה-UFC, דיינה ווייט, חשף כי מקגרגור סירב לעזוב את מחנה האימונים שערך באיסלנד כדי להגיע ללאס וגאס ולקדם את הקרב, ובשל כך הגיע הציוץ שהעסיק רבים.

עכשיו, אחרי ההודעה הרשמית, הכול אמור להיות ברור יותר. להלן ההודעה של מקגרגור: "אני רק מנסה לעשות את עבודתי ולהילחם. משלמים לי כדי להילחם, לא משלמים לי כדי לקדם קרבות. הלכתי לאיבוד בכל נושא קידום הקרבות ושכחתי לגמרי מאומנות הלחימה. ישנו זמן מסוים שבו צריך להפסיק לחלק פלאיירים ולחזור לחנות עצמה".

קונור מקגרגור לוחם MMA אירי. GettyImages
רק רוצה להילחם. מקגרגור/GettyImages

האירי הוסיף: "קידומים מסביב לעולם, 200 מסיבות עיתונאים, מיליון ראיונות, 250 מיליון הזמנות לצילומים שונים ובסיומו של יום אני מביט לחבית ריקה, מביט להפסד בפנים, וחושב על ההכנות הלקויות שלי לקרב. הגיע הזמן לחזור לאחור, לחיים שהביאו אותי לאן שאני היום, ולא לשבת במכונית בדרך לאיזה חור בקונטיקט ולדבר עם איזה טים או סוזי באיזה בוקר רנדומלי. נמאס לי לדבר עם איזו בחורה שלא שמה *** על מה שאני עושה, אלא רק רוצה לזכות בהעלאה. אני בסדר עם זה, גרמתי להרבה נשים לקבל העלאות, אבל עכשיו אני צריך להתרכז בעצמי".

קונור המשיך: "אני מחפש נקמה. הטסתי צוות שלם לפורטוגל ולאיסלנד כדי להתכונן לקרב ולתקן את השגיאות שלי. התכוננתי מבחינת משקל הגוף ועשיתי הכנות אירוביות. עם ההתאמות הנכונות והריכוז הנכון, אסיים את מה שהתחלתי בקרב הקודם (מול נייט דיאז). לא אעשה זאת אם אחזור לדרכים כדי לחלק פלאיירים. תמיד אשחק את המשחק, ואעשה זאת יותר טוב מכל אחד אחר, אבל רק הפעם, כשאני מגיע אחרי הפסד, ביקשתי קצת הנחה כדי להתאמן ולהגיע בפוקוס לקרב. לא דחיתי את כל הראיונות וההצעות מהטלוויזיה, פשוט רציתי קצת שקט, אבל הם סירבו".

עוד באותו נושא

כסף, הלם או הצעה מה-WWE? התיאוריות סביב פרישתו של קונור מקגרגור

לכתבה המלאה
קונור מקגרגור, נייט דיאז. GettyImages
הקרב החוזר בדרך? דיאז חונק את מקגרגור/GettyImages

האירי סיכם: "לא רק שחסכתי להם עשרה מיליון דולר על קידומים, אפילו שילשתי את הסכום כמחווה של רצון טוב. ואז הגיע ציוץ אחד. תשמרו את המיליונים כדי לקדם לוחמים עלובים אחרים שזקוקים לך. ההופעות שלי טובות מספיק. אני צריך להתבודד עכשיו. אני מתמודד מול לוחם גבוה יותר וכבד יותר. אני צריך להתכונן כמו שצריך הפעם. אסור לי לרקוד הפעם, אלא רק להילחם. הפעם קופים אחרים ירקדו, אני רקדתי כל הדרך לכאן, ועכשיו אני עובד רק בשביל עצמי. הגיע הזמן להיות אנוכי. 400 מיליון הדולרים שהרווחתי עבור הארגון בשלושה קרובות, לאורך שמונה חודשים בלבד, אמורים לתת לי שקט כדי להתאמן. אני עדיין מוכן להילחם ב-UFC 200. אציע להגיע למסיבת העיתונאים הגדולה שתוכננה בניו יורק כדי לקדם את הקרב, ואז אחזור להתאמן כרגיל, בלי הסחות דעת. אם הם לא מוכנים שאשב רק הפעם בצד, אני לא יודע מה להגיד. אה, ולפרוטוקול - לא פרשתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully