וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: פוטו פיניש משוגע במרוץ שליחות, מאיר כהן ברשימה מכובדת

שוער הפועל עפולה הגיע עד למקסיקו, שיימוס מה-WWE התגרה בקהל במנצ'סטר, ריק פלייר תומך בלסטר, ניימאר מככב בפרסומת חדשה ומרטין אודגארד עם ביצוע נאה במילואי ריאל מדריד

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: וואלה! פישלתם

11:49: מרוץ השליחות הכי מטורף שראיתם

הסיכוי שתתרגשו ממרוץ שליחים (4X400) שנערך באוניברסיטת דבלין בהשתתפות סטודנטיות מכל העולם שואף לאפס. מבלי לזלזל באתלטיות המוכשרות של אירלנד וסביבתה כמובן. למרות זאת, לא תוכלו להישאר אדישים כשתצפו בווידאו הבא. במבט ראשון נראה כי מדובר במרוץ שליחים סטנדרטי, אך הסיום של המרוץ והשידור האדיר של האירים, הפכו את הווידאו לוויראלי, והוא זכה להצלחה מסחררת ברשת.

10:22: מאיר כהן נכנס לרשימה מכובדת

שוער הפועל עפולה, מאיר כהן, נכנס לרשימה מכובדת. באתר המקסיקני, "futbolsapiens" ערכו רשימה של שחקני הכדורגל הפעילים המבוגרים ביותר, וכהן, שיחגוג ביוני 44, נכנס לרשימה המכובדת שם נמצא גם השוער האוסטרלי מארק שווארצר והשוער בארי ריצ'רדסון בן ה-46. במקום הראשון ברשימה נמצא החלוץ היפני, קאזויושי מיורה שממשיך לשחק גם בגיל 49 (ערך את הופעת הבכורה שלו כבר ב-1986).

מאיר כהן שוער הפועל עפולה. קובי אליהו
הגיע עד למקסיקו. כהן/קובי אליהו

10:03: ניימאר מככב בפרסומת חדשה

09:44: מתאבק ה-WWE שהדליק את הקהל במנצ'סטר

שיימוס, מתאבק ה-WWE, הרתיח את הקהל באירוע האחרון שבו השתתף במנצ'סטר. בין הקרבות לקח שיימוס את המיקרופון, והחל לשיר את שיר האוהדים המפורסם של ליברפול "לעולם לא תצעדי לבד", בזמן שהקהל במקום קורא בוז צורם.

09:04: טרוי דיניי מווטפורד עוקץ את ארסנל

08:54: מרטין אודגארד עם עוד ביצוע נאה במילואי ריאל מדריד

08:42: אגדת ה-WWE, ריק פלייר, מאמין בלסטר סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully