וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון עלתה לגמר, מכבי תל אביב קרובה

הקבוצה מעיר היין השלימה 0:2 בחצי הגמר מול נס ציונה לאחר 23:27 בחוץ, ווגריניץ כבש 6 שערים. מכבי תל אביב סיימה ב-28:28 מול הפועל ראשון לציון ותעלה אם תפסיד בפחות מ-8 במשחק השלישי

חן פומרנץ מכבי תל אביב כדוריד מול בני הרצליה. עמית שיסל, איגוד הכדוריד, מערכת וואלה! NEWS
חן פומרנץ ומכבי תל אביב קרובים לגמר/מערכת וואלה! NEWS, עמית שיסל, איגוד הכדוריד

סדרות חצי הגמר בפלייאוף הכדוריד, שנפתחו ביום שישי האחרון, נמשכו הערב (שלישי). מכבי ראשון לציון הפכה לראשונה שעולה לסדרת הגמר לאחר שהשלימה 0:2 מול א.כ. נס ציונה עם 23:27. הפועל ראשון לציון ומכבי תל אביב נפרדו ב-28:28, מה שמשאיר את היתרון אצל התל אביבים, שיוכלו להפסיד בפחות משמונה הפרש במשחק השלישי ועדיין לעלות לגמר כיוון שניצחו 24:32 במשחק הראשון.

הפועל ראשון לציון - מכבי תל אביב 28:28

הצהובים נראים בדרך הבטוחה לגמר הפלייאוף. מכבי תל אביב סיימה ב-28:28 בחוץ מול הפועל ראשון לציון ויגיעו למשחק השלישי עם יתרון של 8 שערים, הפרש שהשיגו במשחק הראשון. חן פומרנץ שוב הוביל את הכובשים של מכבי תל אביב עם 10 שערים, ולדי קופמן הוסיף 5, עומר דבדה ודן נתן כבשו 4 שערים כל אחד. את הפועל ראשון לציון הוביל עוז חממי עם 6 שערים.

א.כ. נס ציונה - מכבי ראשון לציון 27:23

המקומיים נתנו עונה מרשימה, אבל נעצרו בחצי הגמר עם הפסד 2:0 מול מכבי ראשון לציון אחרי 27:23 מול א.כ. נס ציונה. מכבי ראשון לציון השלימה ניצחון חלק ועכשיו מחכה בגמר ליריבה שלה, שככל הנראה תהיה מכבי תל אביב. את מכבי ראשון לציון הוביל רנטו ווגריניץ עם 6 שערים, עומר גרא ועמית סטלמן כבשו 5 שערים כל אחד. את נס ציונה הוביל מילוש בויאשיץ' עם 8 שערים, כשברק פריד כובש 7 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully