וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כריסטיאנו רונאלדו נפגש עם בעלי פ.ס.ז' בפריס

בפראנס פוטבול מדווחים כי כוכב ריאל מדריד טס לבירת צרפת יממה לאחר השלושער שכבש מול וולפסבורג ונפגש עם נאסר אל חלאיפי בפעם החמישית. גורמים באלופה הצרפתית סירבו להתייחס לידיעה

one

בפראנס פוטבול מפרסמים היום (שלישי) כי כריסטיאנו רונאלדו נפגש לפני כמה ימים בפאריס עם נאסר אל חלאיפי, בעלי פריס סן ז'רמן. לפי הדיווח, ביום רביעי שעבר - יממה לאחר שכבש שלושער מול וולפסבורג והוביל את ריאל מדריד לחצי גמר ליגת האלופות - רונאלדו המריא לבירת צרפת ונפגש עם אל חלאיפי. רונאלדו המריא במטוס פרטי עם חבר וסוכן בשם אנאס אופיצי.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
בדרך לפריס? רונאלדו/AP

בפריס התקבלו השלושה על ידי נהג ששכר אל חלאיפי והסיע אותם לבית מלון בעיר, שם המתין בעלי פ.ס.ז'. יממה לאחר מכן עזב רונאלדו את פאריס כבר בשמונה בבוקר. אף אחד בהנהלת פריס סן ז'רמן לא היה מעוניין להגיב לידיעה הזו, אבל על פי הדיווח זו הפעם החמישית בה רונאלדו פוגש את אל חלאיפי. נראה שהרצון של פ.ס.ז' להחתים את הכוכב הפורטוגלי של ריאל מדריד הפך לגדול יותר אפילו לאחר ההדחה על ידי מנצ'סטר סיטי מליגת האלופות. כזכור, זלאטן איברהימוביץ' מסיים את החוזה שלו בקיץ הקרוב וצפוי לעזוב את בירת צרפת, מה שיפנה מקום עבור הכוכב החדש שעשוי לנחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully