וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: 2:3 לאלישע לוי או ניצחון מוחץ ללוזון או אוחנה?

19.4.2016 / 18:08

שני חברי ועדה כבר החליטו, שלושה נוטים ללוי, אבל הכול יכול להתהפך: ועדת האיתור תתכנס ברביעי וכך נראית המפה הפוליטית לקראת ההצבעה. ההכרעה בידיים של עופר עיני

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

ההחלטה באשר למאמן נבחרת ישראל החדש תתקבל כאמור מחר (רביעי) לאחר השעה 10 בבוקר, כשחמשת חברי ועדת האיתור יתכנסו במשרדי ההתאחדות לכדורגל. לאחר הישיבה, בהתאחדות מתכוונים להודיע רשמית מי המועמד שקיבל את מרבית הקולות ולאחר מכן יאפשרו לחברי הוועדה לנמק את בחירתם.

כך התנהל היום של המועמדים בוועדת האיתור

מועמד לאימון נבחרת ישראל אלישע לוי. יוסי ציפקיס
הכול תלוי בעיני. אלישע לוי/יוסי ציפקיס

על פי המסתמן כרגע, יש שתי אפשרויות: ניצחון 2:3 של אלישע לוי על אחד המועמדים או ניצחון 0:5 גורף של מועמד אחר. מבירור שערכנו עולה כי שני חברי ועדה כבר החליטו מי המועמד שלהם. מדובר במשה דמאיו שמעריך מאוד את אלי אוחנה ובצביקה רוזן שתומך בגיא לוזון. בכל מקרה, נראה כי ההחלטה של השניים תהיה זהה.

לגבי חברי הוועדה הנוספים, עד הבוקר שלושתם תמכו במינויו של אלישע לוי לתפקיד. אלא שכפי שאמרו אתמול מקורבים לוועדה, עיני הוא זה שיכתיב את הקצב: "אם עיני יחליט שאלישע לוי הוא המאמן, הוא יזכה לשלושה קולות, כלומר תמיר גילת וחיים רביבו יתמכו בו. אם עיני יחליט שלוזון מאמן, הוא יזכה לתמיכה גורפת משאר חברי הוועדה". ומה יקרה אם עיני יחליט להפתיע ולבחור באוחנה? גם במקרה כזה, סבורים חברי הוועדה כי מאמן נבחרת הנוער יזכה בעזרתו בניצחון מוחץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מועמד לאימון נבחרת ישראל גיא לוזון. יוסי ציפקיס
ניצחון מוחץ? גיא לוזון/יוסי ציפקיס

במהלך ההתכנסות היום, כל חמשת המועמדים הגישו מצגות ואחד מחברי הוועדה תיאר: "כל המצגות היו מעניינות וראויות. זה בדיוק מה שציפינו ממועמדים המגיעים לראיון לתפקיד מאמן נבחרת ישראל. כל המועמדים גילו מקצועיות והסבירו את משנתם".

אם לוי יזכה בתפקיד, ייתכן מאוד שיחזיר לישראל את גיורגי דרסיליה, כל עוד הדבר יתאפשר לו. אם לוזון יקבל את המינוי, ייתכן מאוד שדוד מרטן יהיה עוזרו. בוועדה הדגישו כי הכול עדיין מוקדם. לא נחליט למאמנים מי יהיה העוזר, כל אחד רשאי לבחור כראות עיניו. שמו של אלון חזן הועלה כאפשרות לעוזר, אך זה תלוי במאמן שייבחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully