וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "השנה סימנתי את הנבחרת, אני מאוד מקווה לזכות"

19.4.2016 / 15:04

המועמד שנחשב כפייבוריט לזכות באימון הנבחרת הופיע בפני וועדת האיתור: "היה מכובד מאוד". כעת תורם של אוחנה ולוזון. בן שמעון: "אין פה שום דבר משפיל או מבזה". בעקבות העיכוב בוועדה ישיבת הנהלת ההתאחדות שתוכננה להיום נדחתה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

חמשת המועמדים הסופיים לאימון נבחרת ישראל הגיעו הבוקר (שלישי) לראיונות בהתאחדות לכדורגל. חמשת חברי הוועדה: עופר עיני, משה דמאיו, תמיר גילת, צביקה רוזן וחיים רביבו, ראיינו את המאמנים ויבחרחו מחר ב-10:00 את המועמד המועדף עליהם, אחרי דיון נוסף בבוקר. עד אתמול נראה היה שאלישע לוי זוכה לקול אחד יותר על פני מועמדים אחרים אך בוועדה הדגישו כי "שום דבר לא ידוע מראש והכל אפשרי". הכוונה היא כמובן לאפשרות שגיא לוזון או אלי אוחנה יזכו בתפקיד משום שכרגע רן בן שמעון וניר קלינגר טרם זכו לתמיכה של אחד החברים. יו"ר ההתאחדות עופר עיני ניסה להימנע מלכפות את דעתו על ארבעת החברים האחרים ולכן יבקש מהם לשמוע את החלטתם בעניין המאמן לפני שיצביע. "הכל תלוי בהחלטה של עופר, על פיו יישק דבר", אמר שלשום חבר בוועדה שהסביר: "תמיר גילת יצביע ככל הנראה כמוהו. גם חיים רביבו עשוי ללכת עם עופר".

נכון לאתמול, משה דמאיו וצביקה רוזן מעדיפים את גיא לוזון או אלי אוחנה על פני אלישע לוי, ואילו עיני וגילת את לוי, כשרביבו שמעריך מאוד את לוזון עשוי ללכת בסופו של דבר עם עיני. "לכל חמשת חברי הוועדה יש כבר החלטה למי להצביע, אבל כולם פתוחים ויכולים לשנות את דעתם על פי הראיונות", אמרו בוועדה. שני מועמדים אמורים להגיע לגמר - אלישע לוי ומועמד נוסף מבין לוזון או אוחנה. "יש כאן גם עניין של פוליטיקה, זה ברור. בסופו של דבר מה שחשוב זה שהמועמד יהיה הנכון ביותר לנבחרת".

ניר קלינגר/יוסי ציפקיס

16:16: בוועדה החליטו לא להחליט היום ויקיימו דיון נוסף מחר ב-10:00 בבוקר, בסופו יכריזו על המאמן הבא של הנבחרת.

15:02: בשעה זו הייתה אמורה להתכנס ישיבת ההנהלת ההתאחדות לכדורגל ולדון בין היתר בהחלטה שתתקבל בוועדת האיתור לאימון הנבחרת, אך בעקבות העיכוב בוועדה הישיבה נדחתה כנראה למחר, אז גם עשויה להגיע ההכרזה על דמותו של המאמן הנבחר.

14:06: אלי אוחנה סיים את פגישתו מול הוועדה, גיא לוזון נכנס במקומו והוא האחרון שיתראיין. אוחנה: "היה בסדר".

13:07: אלישע לוי, לאחר שיצא מהפגישה: "היה מכובד מאוד. הופעתי בפני הוועדה, הצגתי את החזון שלי. מאוד מקווה שזה יקרה. מה שאני יכול להיד שבאמת לאחר הרבה מאוד שנים של עבודה השנה החלטתי לא לעבוד וסימנתי את הנבחרת. כל אחד מציג את האני מאמין שלו. שאלו אותי מכל וכל, צריך להמתין בסבלנות. זה לא רק עניין של רזומה אלא גם של חזון. אני מאוד מקווה לזכות".

12:28: גיא לוזון, המרואיין האחרון, הגיע.

12:12: בן שמעון יצא כעת. "היה נחמד מאוד", אמר, "אני יודע שיש הרבה מאוד ביקורות כלפי הוועדה. זה בסדר גמור זה נראה לי לגיטימי לחלוטין לשוחח עם המועמדים. שאלו אותי שאלות ענייניות. מה שהיה בפנים אנחנו נשמור לנו אבל היה דיון ענייני. באים אנשים לפני קמפיין ורוצים לדעת דברים יותר ספציפיים. לגיטימי לשאול כל אחד לא רק מי הוא אלא מה החזון שלו. אין פה שום דבר משפיל או מבזה".

12:07: רן בן שמעון, שמתראיין בשעה זו, היה אמור לצאת ב-11:30, אך נמצא עדיין בפנים. הפגישה עמו נמשכת כבר כשעה.

11:43: עוד מרואיין הגיע למשרדי ההתאחדות, הפעם זהו אלי אוחנה.

11:22: אלישע לוי הגיע גם הוא ודיבר בבטחון: "אני מגיע כפייבוריט? אני מאוד מקווה".

11:10: קלינגר סיים את הראיון שלו מול הוועדה. "היה נחמד, היה טוב", אמר, "אמרתי את מה שרציתי, מה שחשוב לי להגיד והכל טוב. זה סוג של מצגת עם שיחה, שאלות, לא משהו מיוחד. הסיכוי שלי באחוזים חלש מאוד", התלוצץ.

10:49: המרואיין השני בסבב של הוועדה, רן בן שמעון, הגיע. "מה הכנתי לחברי הוועדה? פאי תפוחים", אמר, "אדבר רק אחרי הראיון".

10:12: ניר קלינגר: "זה כבוד להתמודד על התפקיד. אני לא שם לב למה שכתוב בתקשורת. כל אחד מונע מאינטרסים אבל אני בא לתת את המשנה שלי. הייתי 11 שנה בנבחרת, חמש מהן כקפטן. אדבר בוועדה. מה שיקרה יקרה, אקבל הכל באהבה. זאת לא תחרות, זאת נבחרת ישראל. לצערי בשנים האחרונות היא לא נמצאת במקום שבו אני חושב שהיא צריכה להיות. כל מה שיש לי לומר אגיד למי שצריך לשמוע. הנבחרת בשבילי תמיד הייתה מעל הכל".

10:04: תמיר גילת וחיים רביבו הגיעו גם הם, כל חמשת חברי הוועדה נמצאים במקום. גילת: "יש חמישה מועמדים. נראה מי הכי מוצלח".

09:58: שלושה מחברי הוועדה כבר הגיעו למשרדי ההתאחדות: משה דמאיו, צביקה רוזן ועופר עיני. רוזן: "זה יום חשוב אבל את מה שיש לי להגיד אגיד בוועדה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully