וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: רפאל נדאל זכה בתואר מאסטרס ראשון אחרי קרוב לשנתיים

השור ממאיורקה שבר בצורת, ניצח 5:7, 7:5, 0:6 את גאל מונפיס, המדורג 16 בעולם, אחרי קרב של שעתיים ו-46 דקות וזכה בתואר המאסטרס ה-28 בקריירה שלו כשהוא משתווה לדג'וקוביץ'

אימג'בנק GettyImages

אחרי קרוב לשנתיים הצליח הערב (ראשון) רפאל נדאל לזכות בתואר מאסטרס 1,000 ATP. השור ממאיורקה עשה את זה במקום האהוב עליו ביותר במונטה קרלו, בו זכה בפעם התשיעית אי פעם וראשונה מאז 2012. נדאל עשה את זה עם 5:7, 7:5, 0:6 על גאל מונפיס (16 בעולם) במשחק שארך שעתיים ועוד 46 דקות.

מונפיס, שהיה הצרפתי הראשון שהגיע לגמר מונטה קרלו מאז 2000 (סדריק פיולין), סיפק קרב גדול במשך שתי מערכות, כשבמערכה האחרונה הוא התפרק לחלוטין ונדאל גמר את הסיפור עם 0:6 ענק אחרי פורהנד אדיר לאורך הקו. המערכה הראשונה הייתה רווית שבירות. נדאל היה הראשון להשיג שבירה ועלה ל-1:3, אבל מונפיס שבר מיד בחזרה וצימק ל-3:2. השניים שמרו על ההגשות ונדאל שבר שוב כדי לעלות ל-3:5 והגיש למערכה, אבל דווקא אז הוא נשבר. ב-5:6 לטובתו הצליח נדאל להשיג שבירה נוספת ולסגור את המערכה עם 5:7. גם המערכה השנייה הייתה מלאת שבירות, כשנדאל השיג שתי שבירות בעוד מונפיס שבר שלוש פעמים וזכה במערכה עם 5:7. המערכה השלישית הייתה שייכת כל כולה לנדאל, שדרס את הצרפתי עם 0:6 ענק וחגג את התואר.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. GettyImages
חיכה כמעט שנתיים לזכייה בתואר מאסטרס. נדאל/GettyImages
רפאל נדאל טניסאי ספרדי. GettyImages
סניור רפא חזר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully