וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בגרמניה: ז'וזה מוריניו חתם במנצ'סטר יונייטד עד 2019

ב"בילד" טוענים שהפורטוגלי כבר סגר אצל השדים האדומים, שעדיין לא הוציאו אישור רשמי לידיעה, ויחליף את ואן חאל בקיץ. המטרה העיקרית של מוריניו לעונה הבאה: זלאטן איברהימוביץ'

one

ז'וזה מוריניו הוא מאמנה החדש של מנצ'סטר יונייטד. כך מדווח היום (ראשון) "הבילד" הגרמני. על פי הדיווח בעיתון הגרמני האמין מוריניו, שפוטר במהלך העונה מצ'לסי, חתם אצל השדים האדומים על חוזה עד 2019 ויחליף את לואי ואן חאל בקיץ. מנצ'סטר יונייטד עדיין לא אישרה את הידיעה הזו, אך הפורטוגלי עצמו הביע כבר לא אחת את רצונו להישאר באנגליה ולעבור ליונייטד.

לוואן חאל יש חוזה לעוד עונה באולד טראפורד, אך ההולנדי עומד להשלים עונה שנייה במועדון ללא תואר משמעותי וכבר היה על סף פיטורים העונה. על פי הדיווח יונייטד מתכוונת להשקיע בגדול בעונה הבאה, כאשר המטרה מספר 1 לרכש בקיץ יהיה זלאטן איברהימוביץ', שכבר שיחק אצל מוריניו באינטר. אחרי שהוליך את צ'לסי לאליפות בעונה שעברה, מוריניו נכשל כישלון חרוץ בצ'לסי העונה ותחת הדרכתו הקבוצה הידרדרה לתחתית, מה שאילץ את רומן אברמוביץ' לפטר את הפורטוגלי ולמנות במקומו את חוס הידינק. יונייטד נאבקת כעת על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה, כאשר היא רחוקה כעת רק ארבע נקודות ממנצ'סטר סיטי השלישית.

ז'וזה מוריניו עם ריאן גיגס. AP
בדרך לאולד טראפורד. מוריניו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully