וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב הביסה 24:32 את הפועל ראשון לציון

הצהובים פתחו חזק מאוד את סדרת חצי גמר הפלייאוף, בזכות 10 שערים של חן פומרנץ ו-9 של נובאק בוסקוביץ'. מכבי ראשון לציון ניצחה 27:30 את א.כ. נס ציונה כשרנאטו ווגרינץ כובש 11 שערים

חן פומרנץ מכבי תל אביב כדוריד מול בני הרצליה. עמית שיסל, איגוד הכדוריד, מערכת וואלה! NEWS
פומרנץ ומכבי תל אביב פתחו בטירוף/מערכת וואלה! NEWS, עמית שיסל, איגוד הכדוריד

סדרות חצי גמר הפלייאוף בכדוריד יצאו היום (שישי) לדרך, כשמכבי תל אביב הביסה 24:32 את הפועל ראשון לציון. היריבה העירונית של האדומים, מכבי ראשון לציון, רשמה פתיחה חיובית בהרבה כשניצחה 27:30 את א.כ. נס ציונה ועלתה ל-0:1. כזכור, אלה סדרות של הטוב משלושה משחקים. ביום שלישי יתקיים המשחק השני בסדרות.

מכבי תל אביב - הפועל ראשון לציון 24:32

הצהובים, שסיימו את הליגה הסדירה במקום הראשון בליגה, הביסו 24:32 את האלופה הפועל ראשון לציון במשחק הראשון, זאת בניגוד לשני משחקי הליגה הסדירה בין השתיים שהוכרעו על שער אחד כל אחד. את מכבי תל אביב הוביל חן פומרנץ עם 10 שערים, נובאק בוסקוביץ' הוסיף 9 שערים ועומר דבדה כבש 5, כשדן נתן ו-ולדי קופמן כובשים 3 כל אחד וגיל פומרנץ 2. את ראשון לציון הוביל אבישי סמולר עם 7 שערים, פיליפ מריאן כבש 4, ירמי סידי 3, צ'ודנובסקי, טל הרשקוביץ, יובל גררה ועופר לוזון כבשו 1 כל אחד.

מכבי ראשון לציון - א.כ. נס ציונה 27:30

שני המפגשים האחרונים בין השתיים הוכרעו בהפרש של שער אחד בלבד, אבל הפעם הקבוצה מעיר היין הייתה טובה יותר, במיוחד במחצית השנייה והשיגה ניצחון 27:30. רנאטו ווגרינץ כבש 11 שערים לזכות ראשון לציון, כשצ'אנצ'ר מוסיף 5. בנס ציונה בלטו שלומי צייטלר עם 6, עמית כהן, ברק פריד, בואישיץ' ולנגליב עם 4 כל אחד.

משחקי מבחן על העלייה/הישארות:
מכבי קרית מוצקין - הפועל תל אביב 24:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully