וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים באנגליה: יונייטד ירדה ממוריניו, גיגס המועמד המוביל

עוד טוויסט בעלילה: ב-BBC מפרסמים שהפורטוגלי, שכבר הגיע להסכמות בעל פה עם השדים האדומים, לא יגיע משום ש"הבעלים מחפש מאמן שלא יהיה גדול יותר מהמועדון". גם ואן חאל עדיין בתמונה

one

נמשך חוסר הוודאות בנוגע לזהות המאמן של מנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה. אחרי שבשבועות האחרונים נפוצו דיווחים סותרים לגבי מעמדו של לואי ואן חאל, היום (שישי) מפרסמים באנגליה כי גם ז'וזה מוריניו, שהוזכר כמועמד לרשת את ההולנדי, ירד מהפרק. לאחרונה הביעו שלל גורמים אצל השדים האדומים דאגה ממינויו של מוריניו, שכבר הגיע להסכמות בעל-פה עם ראשי המועדון. בובי צ'רלטון טען כי סגנון המשחק של מוריניו והאוריינטציה ההגנתית לא מתאימה לרוח של יונייטד, וכך גם חוסר המוכנות שלו לקדם כישרונות צעירים.

ברשת BBC טוענים כי מי שהפך כעת למועמד המועדף על משפחת גלייזר הוא ריאן גיגס, שמשמש כעוזרו של ואן חאל. זאת מתוך כוונה למנות מאמן "שלא יטיל צל על המועדון ולא יהיה גדול יותר ממנו". גם הישארותו של לואי ואן חאל, שחתום עד הקיץ הבא, עדיין נותרה בגדר אפשרות ריאלית. עונתו הראשונה של ההולנדי, בה החזיר את יונייטד לליגת האלופות, סומנה כהצלחה, אך העונה הנוכחית הרבה פחות מרשימה ועל פי דיווחים גם השחקנים מחבבים אותו פחות ופחות.

לואי ואן חאל מנג'ר מנצ'סטר יונייטד (ימין) עם ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. AP
אחד מהם ימונה. ואן חאל, מוריניו וגיגס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully