וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: לבנטה ניצחה 1:2 את אספניול

הקבוצה שדורגה ערב המחזור במקום האחרון, טיפסה אל המקום ה-18 עם קאמבק מרשים. ריאל תנסה לנצל את העובדה ששתי המוליכות משחקות רק בראשון מול חטאפה (17:00, ערוץ ONE)

one

המחזור ה-33 בספרד יצא לדרך הערב (שישי) עם המשחק בין לבנטה לאספניול, בו הצליחה המארחת להשיג ניצחון 1:2 קריטי. ביום שבת ייערכו ארבעה משחקים נוספים ובמוקד יעמוד משחקה של ריאל מדריד שתתארח אצל חטאפה לדרבי הקטן של העיר ותנסה לצמק זמנית את הפער מברצלונה המוליכה לנקודה בלבד. עוד בשבת: לאס פלמאס תארח את חיחון, אייבר את ריאל סוסיאדד וסלטה ויגו את ריאל בטיס.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
חטאפה צריכה להיכנס לכוננות ספיגה ממנו. רונאלדו/AP

חטאפה - ריאל מדריד (17:00, ערוץ ONE)

עד לפני שבועיים המרחק בין ריאל מדריד לברצלונה המוליכה עמד על 10 נקודות ונדמה היה שמאבק האליפות גמור מבחינת הבלאנקוס. אולם, הניצחון בקלאסיקו ושני הפסדי הליגה הרצופים של האלופה, פתחו מחדש של המאבק על התואר וריאל מדריד תוכל לצמק זמנית את הפער בפסגה לנקודה בלבד עם ניצחון בדרבי הקטן של מדריד. ריאל מגיעה למשחק הזה במצב רוח מרומם מאוד אחרי ה-0:3 על וולפסבורג וההעפלה לחצי גמר האלופות, כאשר בליגה הקבוצה של זידאן עומדת על רצף שישה ניצחונות רצופים מאז אותו הפסד כואב בדרבי מול אתלטיקו בסוף פברואר.

זידאן צפוי לערוך רוטציה ולתת מנוחה למספר שחקני הרכב מול חטאפה, שההפסד מול ויאריאל במחזור החולף היה המשחק ה-12 שבו הם לא מנצחים והם קבורים מתחת לקו האדום. חטאפה הצליחה להפתיע את הבלאנקוס עם ניצחון ביתי ב-2012, אבל מאז ריאל מתעללת ביריבתה עם שישה ניצחונות רצופים שבהם היא כובשת 25 שערים, ממוצע של יותר מארבעה שערים למשחק.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
חוסה לואיס מוראלס שחקן לבנטה. GettyImages
ניצחון קריטי. חוסה לואיס/GettyImages

לבנטה - אספניול 1:2

לבנטה השיגה ניצחון קריטי, ששיפר את המאזן שלה ל-28 נקודות, הוציא אותה זמנית מהמקום האחרון וקירב אותה מרחק' של שתי נקודות מהמקום בו נשארים בליגה. הקטלאנים עלו ליתרון כבר בדקה השביעית. ויקטור סאנצ'ס הכניס כדור עומק מצוין להרנן פרס, שנותר לבד מול השוער דייגו מרינו והכניע אותו בקלות כדי לקבוע 0:1. לבנטה הצליחה לאזן בדקה ה-23 כשלא אחר מאשר ג'וזפה רוסי בעט כדור חופשי מצד ימין עם רגל שמאל, שעבר בין כל שחקני ההגנה, שפשף את הראש של אחד מהם וחדר פנימה, 1:1. שער הניצחון הגיע בדקה ה-66 ושוב אחרי כדור חופשי. הפעם ז'ואן ורדו הגביה, וקארל מדז'אני המשיך את זה פנימה כדי לקבוע 1:2 חשוב מאוד.

משחקים נוספים:

לאס פלמאס - ספורטינג חיחון (19:15)

אייבר - ריאל סוסיאדד (21:30)

סלטה ויגו - ריאל בטיס (23:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully