וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "ווסטברוק אנדרייטד, כל הפוקוס הולך לסטף קרי"

הממבה חלק שבחים לגארד, שהשווה את שיא המשחקים עם טריפל דאבל בעונה: "האתלט הכי גדול ששיחקתי מולו, יש בינינו הרבה קווי דמיון". וגם: בלאט לניקס? צפו בפרשני ESPN נקרעים מצחוק

AP

מספרי הלילה

* ראסל ווסטברוק רשם טריפל דאבל בפעם ה-18 העונה, וכעת הוא חולק את השיא העונתי עם מג'יק ג'ונסון מעונת 1981/82.

* ווסטברוק גם הפך לשחקן הראשון מאז ג'ייסון קיד ב-2009/10 שמגיע לטריפל דאבל במחצית אחת.

* ווסטברוק הגיע עם ל-35 משחקים עם טריפל דאבל מתחילת הקריירה.

* סת' קרי רשם דאבל-דאבל ראשון בקריירה במשחקו ה-47 ב-NBA. לשם השוואה, אחיו רשם 101 משחקים כאלה ב-494 הופעות.

* קיירי אירווינג השווה את השיא העונתי שלו עם 35 נקודות.

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
כולם מחמיאים. ווסטברוק/AP

הציטוטים

מסע הפרידה הנודד של קובי בריאנט הגיע הלילה (בין שני לשלישי) לסיומו עם תבוסה צורבת במיוחד, 112:79 לאוקלהומה סיטי. הממבה פתח את המשחק בטירוף וצלף 13 נקודות ברבע הראשון, אך נחלש בהמשך, לא הוסיף ולו נקודה אחת למאזנו וספג עוד השפלה אחת מיני רבות בעונה האומללה של הלייקרס. בלילה שבין רביעי לחמישי קובי יערוך את משחקו האחרון בקריירה לעיני סטייפלס סנטר מלא, וינסה לקלקל ליוטה את התוכניות להעפיל לפלייאוף בפוטו פיניש.

מי שגנב את ההצגה לקובי שוב היה ראסל ווסטברוק, שהגיע לטריפל דאבל כבר אחרי מחצית אחת. "בכל שנותיי בליגה לא ראיתי שחקן שמגיע לטריפל דאבל בכזו קלות. די מדהים מה שהוא עושה כל העונה. נראה שזה עובר מתחת לרדאר בגלל שכל הפוקוס הולך לסטף קרי", אמר קובי. "העונה שלו היא היסטורית, הוא כנראה השחקן הכי אתלטי ששיחקתי מולו אי פעם".

קובי המשיך להפליג במחמאות, ואמר ש"יש בינינו המון קווי דמיון. המון...גם אני לא חייכתי הרבה על המגרש. גם אני שיחקתי באנרגיה מטורפת. הוא לא מנסה להתנחמד לכולם, הוא לא מנסה לשמור על יותר מדי קלאסה, הוא פשוט משחק בקשיחות אדירה. אתה חייב להעריך את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס, במשחקו האחרון מול אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
יש לו יורש. קובי/AP

קובי סיפר ש"לא יכולתי לזוז אחרי הראשון. ניסיתי לתת הכל, עשיתי הכל כדי להתאושש מהעייפות במחצית, אבל פשוט לא הצלחתי לזוז. העובדה שהיינו בפיגור 40 גם לא עזרה. הייתי שמח לשחק עוד קצת מול דוראנט ולרדוף אחרי ווסטברוק, אבל עדיין נהניתי מהוקרת התודה של האוהדים".

קווין דוראנט הודה שלא עשה הנחות לקובי, זכר למפגשי העבר בין מייקל ג'ורדן לבריאנט, בהם הממבה הקשה על הוד אוויריותו גם בשנתו האחרונה. "אני זוכר שמייקל היה בדרך לפרישה וקובי מירר לו את החיים. זה כל מה שחשבתי עליו, לכן ניסיתי להרוס אותו בכל הזדמנות", סיפר. "בכל פעם שקיבלתי את הכדור הוא לחש לי 'קדימה, בוא נראה מה אתה שווה', וזה ממחיש באיזה סוג של בן אדם מדובר, כמה תחרותי הוא, כמה כיף היה לשחק מולו בכל מפגש מחדש".

דיוויד בלאט, מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
איך כרמלו יגיב? בלאט/AP

שאלת המאמן בעונה הבאה ממשיכה להטריד את הניקס. הלילה דיוויד בלאט נכנס גם כן לקלחת, והוזכר כמועמד לעמוד מאחורי הקווים במדיסון סקוור גארדן. על פי דיווח ב-ESPN פיל ג'קסון רואה בבלאט מועמד ראוי ואף מעדיף אותו על פני המאמן הנוכחי קורט ראמביס, שהובא תחילה כתחליף זמני לדרק פישר שפוטר, אך עוד עשוי למצוא את עצמו במשרה קבועה עם חוזה חדש.

כך או כך, הדיווחים על מועמדותו של בלאט הציפו שאלה מסקרנת: האם כרמלו אנתוני, חברו הקרוב של לברון ג'יימס, ישלים עם מינוי אפשרי של הישראלי? לפורוורד יש אופציה לצאת מחוזהו בניקס בקיץ, אך עדיין לא ברור לאן מועדות פניו, והאם אכן קיימת אפשרות ריאלית שיחבור ללברון בקבוצה אחרת. אנדרו לינץ' מרשת 'פוקס' דברר בציניות את פיל ג'קסון וצייץ 'בשמו': "אני נשבע באלוהים, מלו. תבטל את סעיף היציאה, או שאני מביא את בלאט. אל תנסה אותי".

בבלוג Knickerblogger המסונף ל-ESPN נכתב: "כרמלו ולברון מחליפים הודעות טקסט מדי יום. קשה להאמין שמלו, שביקש לא מזמן שלשיקולים שלו יהיו חלק במינוי המאמן הבא, יסכים למינוי שכזה. גם פיל ג'קסון כנראה לא מתלהב, כי לבלאט אין ניסיון אמיתי בהתקפת המשולש". אנתוני אמר אמש: "אני לא חושב שאלה הרגעים האחרונים שלי בתור שחקן הניקס. לא עכשיו. אני רק מנסה לחשוב איך אנחנו מנסים לצאת הכי טוב שאפשר מהסיטואציה הזאת, איך גדלים כארגון".

ג'יילן רוז ודייויד ג'קובי, שמגישים פודקסט פופולרי מאוד מרשת ESPN, עסקו בנושא ולא יכלו לעצור את עצמם מרוב צחוק על עצם המחשבה שבלאט יאמן את הניקס. צפו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully