וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי פלד: "הקמת וולודרום בהדר יוסף תגרום נזק גדול"

11.4.2016 / 12:18

יו"ר האיגוד האתלטיקה פנה ליו"ר הוועד האולימפי, יגאל כרמי, והביע התנגדות נחרצת לשינוי הייעוד של אצטדיון האימונים: "הקמת הוולודרום על מגרש האימונים תגרום לכך שהאצטדיון ייפסל על ידי גורמים בינלאומיים ויביא לכך שלא נוכל לארח תחרויות בינלאומיות"

התכנון להקים וולודרום על ידי עיריית תל אביב באצטדיון הדר יוסף הביאה היום (שני) את יושב ראש איגוד האתלטיקה, רפי פלד, להוציא מכתב ליושב ראש הוועד האולימפי, יגאל כרמי, ובו מובעת התנגדות האיגוד לנושא.

במסגרת הטיפול בנושא הקמת הוולודרום, הוקם צות בראשותו של רוגל נחום, המנהל המקצועי של האיגוד, שגיבש את המלצותיו. פלד כתב במכתבו: "ברצוני לחדד כי הקמת הוולודרום על מגרש האימונים תגרום לכך שהאצטדיון ייפסל על ידי גורמים בינלאומיים ויביא לכך שלא נוכל לארח תחרויות בינלאומיות, דבר אשר יפגע אנושות בייצוג מדינת ישראל בשדה הספורטיבי הבינלאומי ויגרום נזק למדיניות החוץ של מדינת ישראל".

בדצמבר פרסמנו כי באיגוד חוששים מפני השינוי

יושב ראש איגוד האתלטיקה רפי פלד. ברני ארדוב
נגד הקמת הוולודרום. רפי פלד/ברני ארדוב

עוד הוסיף פלד: "בשיחה שקיימתי עם נשיא התאחדות האתלטיקה העולמית מר סבסטיאן קו, הנ"ל הביע התנגדות נחרצת לבניית וולודרום בתוך מתחם אצטדיון האימונים של האתלטיקה. אבקשך לפעול באופן מיידי לעצירת התכנית ולמנוע את הקמת הוולודרום באצטדיון האימונים בהדר יוסף".

כידוע, התוכנית מדברת על שימוש במגרש האימונים בהדר יוסף כזירה מקורה למרוצי אופני מסלול, דבר שעתיד לפגוע בעיקר במקצועות הזריקה באתלטיקה, ובעיקר בהדיפת כדור ברזל ובהטלת כידון, מקצועות שדורשים מרחב. במסמך שחיבר נחום נכתב כי "איגוד האתלטיקה מחזיק בעמדה כי הקמת הוולודרום תהווה פגיעה חמורה באפשרות קיום אימונים שוטפים ותחרויות עם כל המשתמע מכך. לכן אנו מבקשים לפעול באופן מיידי לעצירת התכנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully