וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורדנה איחר והודח מההרכב. גולן: "לוזון צריך לרצות להעסיק אותי"

10.4.2016 / 20:56

הקשר הופיע ב-11 של מכבי פתח תקוה למשחק מול קרית שמונה, אבל לא הגיע בזמן להתכנסות ורוטמן פתח במקומו. גולן ענה למבקרים: "יש פרשנים שחבטו בי ופקפקו בי מהיום שמוניתי לתפקיד"

one

מכבי פתח תקוה רשמה הערב (שבת) ניצחון שלישי ברציפות עם 0:2 ביתי מול עירוני קרית שמונה בזכות שערים של ראדה פריצה (28) ודור חוגי (77), כשעודד אלקיים מורחק עם כרטיס צהוב שני (38) בצד השני. המלאבסים קרובים מאוד להישאר בליגת העל, קרית שמונה רק שתי נקודות מעל הקו האדום והיא במצב קשה.

הקשר רועי גורדנה, שאמור היה לפתוח בהרכב מכבי פתח תקוה, איחר להתכנסות ולכן הודח מה-11. לירן רוטמן הצעיר פתח במקומו.

פריצה חוגג/קובי אליהו

מאמן מכבי פתח תקוה דני גולן נשמע טעון בסיום למרות הניצחון: "כן, נשארנו בליגה היום. אני מנומס ואני אספור עד עשר. כן, נשארנו, יש כמה פרשנים שפקפקו ביכולת שלי וחבטו בי מהיום הראשון, אבל אנחנו נשארנו בליגה. אני מנסה להישאר צנוע ואם הם לא יזדרזו.. אני עובד אצל הלוזונים, הם פתחו לי את הדלת, נכנסתי בדלת הראשית ואני מודה להם על כך. סגנון המשחק שלי והאופי שלי שינה את הקבוצה. יש פה צוות גדול שמקבל עזרה מכולם, אני בנאדם שאוהב לשמוע את כל האנשים. בסוף אני צריך לקבל את ההחלטות ואני משלם את המחיר".

על המשך העונה של מכבי פתח תקוה אמר גולן: "נהיה תחרותיים עד הסוף. זה מה שאמי משדר לשחקנים. ההרחקה עזרה לנו להרוג את הסיטואציה במשחק. גמרנו את המשחק וזה מה שחשוב. 10 נקודות מ-12? כבר עשיתי מסעות היחלצות עם קבוצות אחרות. אם הכינו לי טיוטת חוזה לעונה הבאה? אבי לוזון צריך מאוד לרצות להעסיק אותי ואני מאמין שזה מה שיקרה בסוף".

על ההופעה של לירן רוטמן, שפתח בהרכב אמר גולן: "רוטמן היה אמור להשתלב ברוטציה. הוא קיבל מפתחות להרכב. זה בשבילי אושר גדול. הוא עשה משחק טוב ועזרו לו. המטרה היא לנצח את המשחק הבא כדי שיהיה לי מאזן טוב לקראת הפגישה שלי עם ההנהלה".

המאמן המפסיד שלומי דורה אמר: "מאוד מאוכזב. הופעה רעה. כל מי שאחראי צריך לקחת אחריות. לא חושב שהתכוננו לא נכון. ראיתי רצון ורמת מוכנות אצל השחקנים לפני המשחק, אבל לפעמים כשאתה עולה למשחק הרגליים כבדות ודברים לא הלכו כמו שרצינו. ספגנו ואחר כך ההרחקה חיסלה את המשחק. אם הייתה תופסת אותנו קבוצה אחרת, היינו יכולים לקבל חמש או שש חתיכות. פתח תקוה שיחקה קצת אחורה. אני לא יודע איך לנתח את המשחק, כי לא ראיתי נקודת אור אחת חיובית".

דורה הוסיף: "ודאי שיש מה לחשוש מירידה. צריך להתאפס מהר מאוד, יש ארבעה משחקים וצריך להתעשת ולהשיג כמה שיותר מהר ניצחון כדי לשמור שלא נרד מתחת לקו האדום. אנחנו תלויים בעצמנו".

שוער קרית שמונה, גיא חיימוב, סיכם: "השופט חרץ את המשחק, אבל התוצאה משקפת. קשה לחזור מפיגור בעשרה שחקנים, ניסינו מתפרצות וזה לא צלח. יש עוד ארבעה משחקים וניתן הכל. ננסה לעשות את זה. לא שיחקנו טוב, אבל ב-11 על 11 הכל יכול להיות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully