וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה תעבור רשמית לידי ברק אברמוב, חזיזה: "אנחנו קבוצה מגובשת"

10.4.2016 / 7:15

עסקת המכירה של המועדון לידיו של ברק אברמוב תושלם רשמית השבוע. אלגרבלי לא ישוב לשחק העונה בעקבות שברים בארובת העין. הקשר שכבש: "עברתי תקופה לא קלה. מה שקורה מחוץ למגרש לא משפיע עלינו"

one

בני יהודה שחררה אתמול (שבת) הרבה לחץ בזכות הניצחון הדרמטי 0:1 על הפועל כפר סבא, כשבמועדון יודעים שהקבוצה הבטיחה כמעט באופן תיאורטי גם את הישארותה בליגה, ומשפרת את הסיכויים שלה לסיים במקום השביעי בליגה. הזהובים נהנו משער ניצחון של דולב חזיזה, שסבל מלא מעט פציעות לאחרונה ולכן איבד את מקומו בהרכב. במועדון אמרו: "אין יותר ראוי ממנו לחגוג שער כל כך חשוב. זה מגיע לו".

לא מעט חששות הצטברו אצל אנשי הקבוצה במהלך המשחק אחרי שבן אלגרבלי, הבלם שתפס את מקומו של דן מורי הפצוע, נפצע בפניו ופונה לטיפול רפואי בבית החולים. אלגרבלי עבר בשעות הלילה CT ראש שממנו למדו הרופאים כי הוא סובל משברים בארובת העין ושברים במערת האף. אלגרבלי לא ישוב לשחק עוד העונה.

דריכות רבה השבוע בעקבות העובדה שבימים הקרובים צפויה להתקבל ההכרזה הסופית שעסקת הרכישה של המועדון תושלם באופן סופי על ידי ברק אברמוב. בקרב שני הצדדים מעריכים שרק פרטים אחרונים נותרו עד להכרזה הרשמית. בכל מקרה, אף אחד משני הצדדים לא רואה שום דרך חזרה בכל מה שקשור להעברת הבעלות.

חזיזה אמר בסיום המשחק: "אנחנו קבוצה מאוד מחוברת ומאוד מגובשת. אנחנו חברים גם מחוץ למגרש, וזה שניצחנו במשחקים החשובים בפלייאוף התחתון זה רק מחזק את זה. אני שמח מאוד שהבקעתי שער בכורה במשחק כל כך חשוב ובדקה כזו קריטית. מה שחשוב באמת זה שלוש הנקודות ושאנחנו בדרך להבטיח הישארות בליגה. עברתי תקופה לא קלה, הייתי בחוץ בגלל שבר מאמץ, וזה אף פעם לא קל לראות מהצד את החברים מתאמנים ומשחקים כשאתה לא יכול להיות חלק מזה. אחרי תקופה כל כך ארוכה בחוץ, זה הכי מתוק שיש להבקיע שער ניצחון".

באשר לעזיבה הצפויה של יוסי מזרחי, הוסיף הקשר: "יוסי כל הזמן אומר לנו שאת מה שאמור לקרות בעונה הבאה נשאיר לעונה הבאה. זה לא משפיע עלינו ואנחנו ממשיכים לעשות תוצאות טובות על המגרש".

שחקן בני יהודה, בן אלגרבלי, אחרי שנפצע. ברני ארדוב
פציעה מאוד לא נעימה. אלגרבלי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully