וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוגו התעמת עם פירס, ברק בכר: "צריכים לדעת להתמודד עם הלחץ"

9.4.2016 / 22:20

לחץ גדול בהפועל באר שבע. הניגרי השתולל בסיום התיקו העצבני נגד מכבי חיפה. אליניב ברדה: "נעשה הכול כדי לנתב את הרגשות הללו למקומות טובים". לואי טהא התעלף וטופל על כר הדשא

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע הסתפקה הערב (שבת) ב-1:1 נגד מכבי חיפה במה שהיה התיקו הרביעי שלה ברציפות בבית. המוליכה הגדילה את הפער שלה בפסגה לשתי נקודות, אבל יודעת היטב שמכבי תל אביב תוכל לחלוף על פניה ביום שני, אז היא תארח את בית"ר ירושלים.

בסיום המשחק ג'ון אוגו השתולל והתעמת עם שחקני מכבי חיפה. במהלך המשחק נרשמו עימותים בין השחקן לדקל קינן ושחקנים נוספים, אבל בסיום הוא התעמת עם רומאריו פירס. הברזילאי לא שתק והשיב לאוגו בירידה לחדר ההלבשה. אוגו עצמו היה נסער גם לאחר העימות ואנשי באר שבע הרחיקו אותו מהמקום. לאחר מכן ניגש אליו ברק בכר וניסע להרגיע אותו. אוגו התעמת גם עם השופטים. אין זו הפעם הראשונה שהניגרי נסער לאחר המשחק; גם אחרי המשחק מול סכנין אוגו התעמת עם אופיר דוידזאדה.

לואי טהא, שבדקה ה-94 הציל מהקו אחרי נגיחה של אלירן עטר, התעלף אחרי שריקת הסיום וטופל על כר הדשא. אחרי כמה דקות במהלכן קיבל עירוי וחמצן, הוא ירד לחדר ההלבשה בכוחות עצמו.

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע (ימין) מתעמת עם דקל קינן שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
התעמת עם שחקני חיפה לכל אורך המשחק. אוגו/קובי אליהו

מאמן באר שבע, ברק בכר, סיכם בסיום: "רצינו לחזור לנצח בבית אחרי שלוש תוצאות תיקו. עשינו הכול כדי לעשות את זה, ניסינו להכריע את המשחק. חזרנו מפיגור והכול עוד פתוח. בשלושה משחקים העונה היינו יותר טובים ממכבי חיפה ולא ניצחנו אותם, אבל גם לא הפסדנו. אנחנו יודעים שאיבדנו נקודות יקרות, נצטרך לתקן את זה בשבוע הבא. אנחנו צריכים לנצח עד סוף העונה בכל המשחקים".

בכר הוסיף: "תמיד יש לחץ. צריך לדעת להתמודד איתו וזה מה שאנחנו עושים. תקפנו, הגענו למצבים ויכולנו גם לנצח. צריך לדעת להתמודד ואנחנו בסך הכול בתקופה טובה. גם אם מכבי תל אביב תעלה למקום הראשון, יש עדיין שישה משחקים והכול תלוי בנו. יש עוד דרך ארוכה".

הקפטן אליניב ברדה אמר: "כמו שאמרתי בתחילת הפלייאוף: יהיה קשה וזה יוכרע בסוף. נמשיך ונילחם עד הרגע האחרון. לחץ זה חלק מהכדורגל וכל שחקן צריך לדעת להתמודד. אנחנו בלחץ של צמרת, אבל נעשה הכול כדי לנתב את הלחץ הזה למקומות טובים. אנחנו ממשיכים בעבודה שלנו, בריכוז שלנו ובהכנה שלנו, ולא מצפים שאף אחד יעשה בשבילנו את העבודה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ומכבי חיפה נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
יש לחץ? בכר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully