וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן ניצחה 1:3 את שטוטגרט, אלמוג כהן בישל בהופעתו ה-100

באיירן מינכן הגדילה את הפער בצמרת לשמונה נקודות בזכות עצמי של נידרמאייר ושערים של אלאבה וקוסטה. אלמוג כהן שיחק 9 דקות ובישל ב-0:1 של אינגולשטאדט. התחתית לוהטת. רק 1:1 לוולפסבורג

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן (ימין) עם דייויד אלאבה. GettyImages
אלאבה וריברי חוגגים את השער של האוסטרי/GettyImages

המחזור ה-29 בבונדסליגה יצא לדרך אמש (שישי) עם 2:2 מצוין בין הרטה ברלין להאנובר. בשבת הצליחה באיירן מינכן לנצח 1:3 את שטוטגרט בחוץ. התחתית התחממה כשהופנהיים ניצחה 0:2 בפרנקפורט וסיבכה את איינטרכט, אוגסבורג הפתיעה עם 1:2 בחוץ את ורדר ברמן והורידה אותה אל המקום ממנו הולכים למבחנים. אלמוג כהן רשם את ההופעה ה-100 שלו בגרמניה כשנכנס בדקה ה-81 ב-0:1 המפתיע של אינגולשטאדט על בורוסיה מנשנגלדבאך, ואפילו בישל את השער למוריץ הארטמן (88) כשהמשיך בנגיעה כדור רוחב.

seperator

הרטה ברלין - האנובר 2:2

שבוע אחרי התבוסה 5:0 מול בורוסיה מנשנגלדבאך, איבדה הקבוצה מהביהר עוד שתי נקודות חשובות מאוד במאבק שלה על המקום השלישי שמבטיח מקום אוטומטי בשלב הבתים של ליגת האלופות. הרטה ברלין סיימה ב-2:2 ביתי מול האנובר האחרונה, במה שהיה משחק הבכורה של מאמן האחרונה דניאל שטנדל שעצר רצף של חמישה הפסדים ו-13 הפסדים ב-14 המשחקים האחרונים. עם זאת, האנובר אחרונה עם 18 נקודות, עשר פחות מוורדר ברמן שנמצאת בחוף מבטחים, ואת העונה הבאה תעביר כנראה בבונדסליגה השנייה.

הקבוצה מהבירה עלתה ליתרון כבר בדקה השלישית כשוודאד איבישביץ' קיבל כדור רוחב בתזמון מצוין ממרווין פלאטנהארדט והמשיך את זה פנימה בנגיעה כדי לקבוע 0:1. נועלת הטבלה לא נלחצה מהשער המוקדם ויצאה מיד למספר התקפות מסוכנות, כשבין היתר היא נעצרת אצל השוער רונה יארסטיין ובקורה. בדקה ה-18 הצליח ארתור סוביך לכבוש את השוויון לאחר כדור עומק נהדר מהירושי קיוטאקה וקבע 1:1. האנובר השלימה את המהפך בדקה ה-58 לאחר שקנאן קרמאן פרץ בשמאל ויישר למרכז, שם המתין מנואל שמידבאך, שבעט חזק לקורה ופנימה את ה-1:2. הרטה לא ויתרה ואיזנה בדקה ה-72. יוליאן שיבר, אקס בורוסיה דורטמונד שנכנס רק דקה לפני כן, פרץ לרחבה משמאל ויישר לרוחב. סלומון קאלו נותר במצב מצוין, השתלט על זה ובעט חזק פנימה את ה-2:2. שער מספר 14 לחלוץ מחוף השנהב בבונדסליגה העונה, איזו עונה נהדרת שלו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ודאד איבישביץ' שחקן הרטה ברלין (שמאל) מול רון רוברט צילר שוער האנובר. GettyImages
השער המוקדם של איבישביץ' היה רחוק מלהספיק/GettyImages

שטוטגרט - באיירן מינכן

ארבעה ימים אחרי ה-0:1 הדחוק מול בנפיקה, הצליחו הבווארים להשיג ניצחון ליגה רביעי ברציפות עם 1:2 בחוץ מול שטוטגרט. בעקבות הניצחון, שיפרה באיירן מינכן את מאזן הנקודות שלה ל-75, שמונה יותר מבורוסיה דורטמונד שתשחק בראשון בדרבי הלוהט מול שאלקה. שער עצמי של גאורג נידרמאייר בדקה ה-31, שער של דייויד אלאבה בדקה ה-52 ואחד נוסף של דוגלאס קוסטה (89) סידרו לקבוצה של פפ גווארדיולה יתרון, דניאל דידאבי צימק (63).

השער הראשון הגיע אחרי שפרנק ריברי פרץ באגף שמאל ויישר למרכז, שם המתין נידרמאייר, שניסה להרחיק ובעט את זה לשערו שלו בדרך ל-0:1. השני הגיע בדקה ה-52 כשאלאבה הוריד יפה ובעט חזק לפינה הקרובה כדי לקבוע 0:2. דניאל דידאבי צימק עם שער בישיבה בדקה ה-63. דוגלאס קוסטה כבש את השלישי של באיירן בדקה ה-89 כשפרץ מימין למרכז ושחרר כדור אדיר לפינה הרחוקה כדי לקבוע 1:3.

וולפסבורג - מיינץ 1:1

שלושה ימים בלבד אחרי ה-0:2 הגדול על ריאל מדריד, לא הצליחו הזאבים לנצח בבית את מיינץ וסיימו איתם ב-1:1. וולפסבורג כבר הובילה 0:1 משער של אנדרה שורלה בדקה ה-52 לאחר בישול של ברונו הנריקה, אבל חאירו סאמפריו איזן בדקה ה-66 וקבע חלוקת נקודות. דאנטה ספג בדקה ה-92 כרטיס צהוב שני והורחק.

יוליאן נאגלסמן מאמן הופנהיים. GettyImages
מאמן הופנהיים, יוליאן נאגלסמן חוגג בטירוף/GettyImages

משחקים נוספים:

המבורג - דארמשטאדט 2:1
להמבורג: לואיס הולטבי (90+1), לדרמשטאדט: אייטאץ' סולו (38), ג'רום גונדורף (54)

ורדר ברמן - אוגסבורג 2:1
לוורדר ברמן: פלוריאן גריליטיש (43), אלפרד פינבוגאסון (53), הונג יונג הו (87)

פרנקפורט - הופנהיים 2:0
להופנהיים: נאדים אמירי (62), מארק אות (90)

אינגולשטאט - מנשנגלדבאך 0:1
לאינגולשטאדט: מוריץ הארטמן (88)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully