וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "שבהתאחדות יתביישו, לא ניתן להם להשחיר אותנו"

במועדון כועסים על הדלפת המכתב של ביין בנוגע למסע הנבחרת בסוף מאי: "מטרת הנסיעה הזו היא לעשות כסף ומנצלים את השחקנים". גם הפועל באר שבע נגד המסע לארצות הברית

one

כעס במכבי תל אביב על ההתאחדות לכדורגל בעקבות פרסום תוכן המכתב הנוסף ששלח השבוע מנכ"ל הקבוצה מרטין ביין להתאחדות ובו ביקש פעם נוספת כי שחקני האלופה לא יצטרפו לנבחרת ישראל במסעה לארצות הברית בסוף מאי.

גורם במועדון אמר לוואלה! ספורט: "בסוף המכתב של ביין, נכתב כי הוא מבקש שתוכן המכתב לא ייצא לתקשורת, אבל כנראה שלהתאחדות לכדורגל הרבה יותר חשוב ודחוף להכפיש את מכבי תל אביב מאשר לדאוג לעתיד הכדורגל. שאף אחד בהתאחדות לא יספר סיפורים. כל הנסיעה הזו, מטרתה לעשות כסף עבור ההתאחדות ומנצלים את השחקנים על חשבון מנוחה לה הם זקוקים בתום עונה כל כך מתישה".

בקבוצה הוסיפו: "אם להתאחדות חשוב כל כך עתיד הנבחרת, כיצד זה שעד כה לא מונה מאמן וכל ההתעסקות במינוי הזה כבר הפכה לפארסה אחת גדולה. ההתאחדות לא תשחיר את מכבי תל אביב. שתדאג לטפל קודם בבעיות שהיא צריכה לטפל בהם ולא תגלגל את האחריות למצב הכדורגל או הנבחרת לפתחה של מכבי תל אביב. יש בליגה עוד קבוצות ובראשן הפועל באר שבע שחושבות כמונו, אבל זה הרבה יותר פיקנטי להפיל כל הזמן את התיקים עלינו".

לסיום, אמרו במכבי תל אביב: "בהתאחדות צריכים להתבייש שתכתובות בין המועדון לבינם מוצאות את עצמן, כל כך מהר, בכלי התקשורת. עופר עיני צריך לעשות בדק בית ולטפל בביזיון הזה".

גם בהפועל באר שבע מתנגדים לנסיעה של הנבחרת לארצות הברית. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, אצל מוליכת הטבלה התנגדו לכך שהשחקנים שלהם ייקחו חלק במסע והם מצטרפים למכבי תל אביב בתחושות שלהם.

מרטין ביין מנכ"ל מכבי תל אביב לאחר נחיתה מהמשחק מול באזל. קובי אליהו
התכתובת הודלפה. ביין/קובי אליהו

חומרת פציעתו של טל בן חיים תתברר בבדיקת MRI אותה יעבור בלם מכבי תל אביב היום או מחר. במצבו של בן חיים לא חל שיפור היום והכאבים בברכו אף גברו. בבדיקה רפואית ראשונה שנערכה לו, שללו במכבי תל אביב אפשרות שהשחקן סובל מקרע ברצועה בברך. אלא שהכאבים לא פוחתים מאז אתמול ובמכבי סיפרו הבוקר כי בן חיים עדכן שהוא בקושי דורך על רגלו ולכן מיהרו לקבוע לו MRI.

אתמול במהלך האימון ירד בן חיים לגליץ' במשחקון והחליק רע מאוד על רגלו. הוא נטש את האימון וכאמור מצבו לא השתפר מאז והכאבים רק גברו. על אף קריירה כל כך ארוכה ועשירה הצליח בן חיים להימנע מפציעות ברכיים ולכן הוא לא יכול היה להעריך בפני אנשים ששוחחו עמו עד כמה הפציעה חמורה.

למרות שבן חיים מיעט לשחקן באחרונה והמאמן פטר בוס העדיף לצוות את קרלוס גרסיה ואיתן טיבי במרכז ההגנה, העריכו במכבי תל אביב כי הוא יקבל בקרוב את חולצת ההרכב בגלל שבניצחון על הפועל רעננה מרכז ההגנה של מכבי תל אביב לא היה טוב. כעת לא ברור מתי יוכל לחזור בן חיים להתאמן ומתי יעמוד שוב לרשותו של המאמן ההולנדי. אם הוא לא יהיה כשיר עד סוף העונה, עומרי בן הרוש ישמש כבלם מחליף במקרה הצורך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים מול שחקן פורטו ונסן אבובקאר. AP
הכאבים התגברו. בן חיים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully