וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי לא בתכניות של לייפציג וזלצבורג, צפוי לעזוב בקיץ

באוסטריה מספרים שהחלוץ הישראלי ("הרכישה שלו הייתה טעות") לא יושאל לתקופה נוספת לזלצבורג. בסוף העונה הוא ישוב ללייפציג ולאחר מכן הצדדים ינסו להגיע למתווה של פרידה

שחקן נבחרת ישראל עומר דמארי. יוסי ציפקיס
לא מצליח לשחזר את חצי העונה הנהדרת באוסטריה וינה. דמארי/יוסי ציפקיס

היכן עומר דמארי ישחק בעונה הבאה? עתידו של החלוץ בן ה-27 לוט בערפל. באוסטריה דיווחו בימים האחרונים שבהנהלת רד בול זלצבורג הוחלט שהוא לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. דמארי מושאל לזלצבורג מר.ב לייפציג הגרמנית ולשני המועדונים למעשה יש הנהלה משותפת. לחלוץ הישראלי חוזה עד 2018 בקבוצה ממזרח גרמניה, אבל הוא גם לא נמצא בתכניות שלה.

בכתבה שהתפרסמה אתמול (רביעי) בגרמניה, הרכישה של דמארי על ידי לייפציג לפני כשנה הוגדרה כ"טעות" ולא בפעם הראשונה. ר.ב קנתה את החלוץ בינואר 2015 תמורת סכום שהגיע לכ-7 מיליון יורו אחרי חצי עונה מעולה באוסטריה וינה, אבל הוא לא התאקלם. בהנהלה היו משוכנעים שחזרה שלו לליגה האוסטרית תגרום לדמארי לפתרוח מחדש ושלחו אותו לזלצבורג, אבל גם בגזרה הזו נרשמה אכזבה יחסית.

דמארי שסבל העונה מכמה פציעות, שותף ב-15 משחקי ליגה בלבד ובהם כבש ארבעה שערים. הוא לא שיחק מאז ההפסד 1:0 לס.וו ריד ב-13 בפברואר - כלומר לפני קרוב לחודשיים - וגם אחרי שהחלים מעוד פציעה, לא שותף. בסוף השבוע האחרון סוף סוף חזר לסגל, אבל ישב 90 דקות על הספסל ב-1:1 נגד ראפיד וינה.

על פי התקשורת האוסטרית, רד בול ודמארי עצמו יהיו צריכים להחליט כיצד להיפרד בקיץ. במועדון יודעים היטב שהם לא יקבלו עבורו סכום שאפילו מתקרב לזה ששולם עליו לאוסטריה וינה, ויסכימו למכור אותו תמורת הרבה פחות כסף. דמארי עצמו מרוויח שכר בסיס שנע סביב 700 אלף יורו ולא מן הנמנע שהחלוץ יצטרך לקצץ בשכרו כדי לעבור קבוצה. אחת מהאפשרויות הן שרד בול תשלים חלק משכרו כשימצא קבוצה אחרת, וכזכור בינואר פרסמנו שהפועל באר שבע מעוניינת בדמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully