וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יבריל סיסה: "רוצה לחזור למגרשים, הרופאים נתנו לי אור ירוק"

התגעגעתם לחלוץ העבר הצרפתי? סיסה בן ה-34 הודיע: "נאלצתי לפרוש בגלל בעיות בירך, אך הניתוח שביצעתי עבר בהצלחה, ואחרי שבוע כבר התחלתי לרוץ". שיחק בעבר בליברפול, מארסיי וקווינס פארק ריינג'רס

שחקן ליברפול בעבר, ג'יבריל סיסה. GettyImages
התגעגעתם? סיסה/GettyImages

חלוץ העבר הצרפתי, ג'יבריל סיסה בן ה-34, תלה את הנעליים בסיום עונת 2014/15 אותה העביר בבאסטיה, ונראה שהתקופה מחוץ למגרשים - גם אם מדובר בתקופה קצרה בסך הכול- גרמה לו לגעגועים רבים. בראיון שהעניק בצרפת, דיבר סיסה, בעבר בליברפול, מארסיי, לאציו וקווינס פארק ריינג'רס, על האפשרות שיחזור למגרשים כבר בעתיד הקרוב.

"חזרה שלי למגרשים? זו בכלל לא שמועה, מעולם לא הכחשתי את רצוני לחזור", אמר סיסה. "נאלצתי לפרוש בגלל פציעה בירך, לא בגלל שנגמר לי החשק לשחק או שהשתעממתי מכדורגל. הפציעה הזו לא קיימת יותר. קיבלתי אור ירוק מרופאיי. למעשה, הניתוח שעברתי בירך עבר בהצלחה מסחררת. אחרי שבוע כבר התחלתי לרוץ".

קבוצתו האחרונה של סיסה הייתה באסטיה הצרפתית, בשורותיה רשם 23 הופעות וכבש שני שערים בלבד. לפני כן בילה ברוסיה, כששיחק בקובאן קרסנודאר כשקודם לכן, בעונת 2012/13, הושאל מקווינס פארק ריינג'רס לאל חראפה הקטארית.

את הפריצה הגדולה עשה סיסה באוקזר, ממנה עבר לליברפול ב-2004. הוא החל את דרכו במרסיסייד בסערה, כשכבש חמישה שערים ב-24 ההופעות הראשונות שלו בכל המסגרות, אך סבל מפציעות קשות ובסופו של דבר עזב למארסיי, כשלאחר מכן שיחק גם בפנאתינאיקוס ובלאציו.

בנבחרת הבוגרת של צרפת לחלוץ 41 הופעות ותשעה שערים, כשבין היתר לקח חלק במונדיאל 2002 בדרום קוריאה ויפן ובמונדיאל 2014 בדרום אפריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully