וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן פאבלו על מינוי פאקו: "גם פפ לא נראה מתאים לברצלונה"

בספרד ממשיכים לפקפק במאמן אחרי הפסד הבכורה בוולנסיה, אך אקס מכבי תל אביב משוכנע: "הוא יכול להישאר בתפקיד במשך שנים, מאוד מאמין בו". פאקו: "אני צריך להרוויח את אמון השחקנים"

חואן פאבלו שוער מכבי תל אביב. קובי אליהו
זיכרונות מתוקים. חואן פאבלו/קובי אליהו

יומיים חלפו מאז משחקו הראשון של פאקו אייסטרן כמאמן ולנסיה, ובתקשורת הספרדית עדיין מפקפקים במינוי. מאמן מכבי תל אביב לשעבר, שקודם מעמדת העוזר אחרי הפיטורים של גארי נוויל, הפסיד 2:1 ללאס פלמאס במשחק הבכורה שלו מאחורי הקווים, אך מנסה לשמור על אופטימיות למרות העונה המאכזבת של העטלפים, שמדורגים במקום ה-14 בלבד במרחק שש נקודות מהקו האדום.

"מה שמיוחד בוולנסיה זה חוסר היציבות שלה. היו תקופות קשות בעבר ויהיו תקופות יפות בעתיד", אמר בראיון שפורסם היום (שני). "אני צריך להרוויח את האמון של השחקנים ולגרום להם להאמין בעצמם מחדש, כי הם חסרי ביטחון כרגע. ולנסיה, כמו ליברפול, היא קבוצה משפחתית. זו לא קבוצה גדולה קלאסית, לכן אני בטוח שאפשר להחזיר את התשוקה לקהל בקרוב. כמה ניצחונות ונחזור למסלול".

פאקו אייסטרן מאמן סנטוס לגונה. רויטרס
בספרד מפקפקים. פאקו/רויטרס

פאקו נשאל גם על האפיזודות בישראל ובמקסיקו, אליהן עבר אחרי קדנציות באנגליה ובספרד בתפקידים זניחים יותר. "רציתי לצאת מאיזור הנוחות שלי. כבר לא הייתה לי מוטיבציה, ורציתי להמציא את עצמי מחדש".

אקס נוסף של מכבי תל אביב, חואן פאבלו, העניק גם כן ראיון מעמיק לתקשורת בוולנסיה, בו סיפק קווים לדמותו של המאמן. "יש לי זיכרונות נהדרים ממנו. זכינו יחד בכל התארים האפשריים", אמר השוער, שמשחק כיום בנומנסיה מליגת המשנה בספרד. "במכבי תל אביב הוא ניסה להנחיל שיטה של שליטה בכדור ובמרכז השדה, אבל הייתה לנו את הקבוצה הכי טובה בישראל, ואני לא יודע אם השיטה הזו תעבוד גם בוולנסיה. עוד מוקדם לומר אם הוא מתאים לוולנסיה, אבל אני מאמין בו. גם כשגווארדיולה מונה למאמן ברצלונה כולם היו בספק אם הוא ברמה הזאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully