וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת מסי מכחישה את קשר הפרעוש ל"פרשת פנמה" ומאיימת בתביעה

בספרד טענו כי אביו של כוכב ברצלונה הוא אחראי על החברה שהוקמה ב-2012 ומואשמת בהונאת מס, משפחתו של מסי זועמת: "המידע שדווח מבוסס על השערות בלבד ומסמכים מוטים"

one

הדלפת ענק של מיליוני מסמכים מסעירה את העולם ביממה האחרונה, אחרי שנחשף כיצד סלבריטאים, ראשי מדינות, אנשי עסקים חשובים וכוכבי ספורט מסתירים את פעילותם הכספית במקלטי מס. בין השאר במסמכים, בפרשה המכונה panama papers, הוזכר גם שמו של כוכב ברצלונה, ליאונל מסי. מתברר כי הארגנטינאי מחזיק בפנמה חברה ששמה Mega Star Enterprises Inc, שהוקמה בעבורו בשנת 2012.

ב'אל מונדו דפורטיבו' ציינו כי הכספים הנידונים במסגרת הפרשה היו באחריותו של אביו של מסי, חורחה, ששכר שירותים במשרד עורכי דין באורוגוואי כדי לדאוג לזכויות הכלכליות של בנו.

היום הוציאה משפחת מסי הודעה ובה, בין היתר, נכתב: "אנו רוצים להבהיר שליאונל מסי לא ביצע אף אחד מהעבירות המיוחסות לו. המידע שדווח מבוסס על השערות בלבד ועל מסמכים חלקיים ומוטים. מדובר בהאשמות רציניות כשמדובר על פשעים כגון הלבנת כסף והונאת מס, שמביאות נזק בלתי רגיל לליאונל מסי. על כן, משפחת מסי יצרה קשר עם עורכי דין לגבי אפשרות של הגשת תביעה כנגד רשתות התקשורת שהפיצו את החדשות".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי מאוכזב. AP
הוא זכאי? מסי/AP

דני אלבס שוב פותח פה גדול. המגן הימני העניק אמש (ראשון) ראיון ל'אל מונדו דפורטיבו' בו תקף את ברצלונה על אופן ההנצחה של יוהאן קרויף. מאז היוודע דבר מותו של שחקן העבר האגדי בשבוע שעבר ברצלונה הקימה מתחם הנצחה לזכרו בקאמפ נואו ואף ערכה לו טקס אמוציונלי לפני המשחק, אך הברזיאי לא הסתפק בכך, וירה. "המועדון היה צריך לעשות טקס הוקרה לכבוד קרויף כבר מזמן. למה צריך לחכות שמישהו ימות כדי לכבד את פועלו?", אמר. "מדובר בשחקן ששינה את התפיסה בברצלונה, אחד מעמודי התווך שלה לאורך ההיסטוריה. הטקס שעשו לו אפילו לא קרוב להשתוות לתרומה שלו למועדון הזה".

דבריו של אלבס לא התקבלו ברוח טובה בתקשורת הקטלאנית. ב'ספורט' פורסם מאמר דעה ובו ביקורת חריפה כלפי הברזילאי, שטעות שלו סידרה לכריסטיאנו רונאלדו את שער הניצחון. "דני אלבס לא מפסיק לברבר, אבל אולי כדאי שיתחיל לעשות את העבודה שלו על המגרש. נמאס לשמוע אותו מביע דעה בכל נושא במקום להתרכז בכדורגל", נכתב.

דני אלבס ברצלונה מעל כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. רויטרס
האשים וחטף בחזרה. אלבס מול רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully