וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוברי: "הגולש הטוב ביותר יהיה בריו". משיח: "שחר בחר בדרך של פחדנות"

3.4.2016 / 19:20

הגולשים חזרו ארצה מפלמה דה מאיורקה, צוברי מרוצה: "כמובן שאני מצפה למדליה. נמרוד? הדברים קצת יצאו מפרופרורציות, בסך הכול העפלתי למשחקים האולימפיים". משיח: "הוא לא מאמין ביכולות שלו"

ברני ארדוב

יממה לאחר סיום התחרות בפלמה דה מאיורקה, שהכריעה את זהות הגולש הישראלי באולימפיאדת ריו 2016, נחתו היום (ראשון) שחר צוברי ונמרוד משיח בישראל.

הגולש שחר צוברי לאחר נחיתתו. יוסי ציפקיס
"משיח? החלטתי לתקוף". צוברי/יוסי ציפקיס

"כיף לחזור לארץ", אמר שחר צוברי. "עכשיו העבודה האמיתית מתחילה. אני די רגיל לסיטואציה. זו הייתה התחרות האחרונה שקובעת את הנציג לאולימפיאדה, ידעתי שאני בהובלה ושתהיה תחרות טקטית. השבוע נגמר בצורה חיובית מאוד מבחינתי, והדברים קצת יצאו מפרופרורציות כי בסך הכול העפלתי למשחקים האולימפיים. עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה לריו".

על מה שהוא לוקח מהתחרות לריו: "זו הייתה תחרות קצת שונה בגלל המצב שהיה ביני לבין נמרוד וגם הרמה בתחרות לא הייתה גבוהה, גם התנאים לא דומים למה שיהיה בריו. בתחרות הזו ביססתי את המעמד שלי יותר ברוחות חזקות. זה היה אימון טוב, ועכשיו עם הפנים לריו".

על הדברים של משיח אמר צוברי: "התעמתתי איתו, החלטתי לתקוף ומבחינתי זו הדרך לנצח. כל אחד חושב אחרת, לכל אחד יש את הבחירות שלו. אני מאוד נאמן כל השנים לדרך שלי ובינתיים זה עובד. אני חושב שהיה עימות טוב, עימות בריא לעומת הקמפיין הקודם. הייתה תחרות בריאה. מבחינתי הקמפיין היה עם הרבה עליות ומורדות. אני מאמין שהגולש הטוב ביותר יהיה בריו. אני עדיין לא יודע אם אשתתף באליפות אירופה. לא נעלבתי מהדברים של נמרוד, אני נשאר מקצועי ולא מתייחס. בסך הכול אנחנו ספורטאים. לא דיברתי איתו מאז סיום התחרות. במהלך הקמפיין היו יחסים טובים, הוא לא ציפה לזה ולכן קרה מה שקרה. זה קמפיין שלישי עבורי וכמובן שאני מצפה למדליה. צריך לעבוד קשה בשביל זה ואני מקווה שהכול יילך חלק. הלוואי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נמרוד משיח גולש ישראלי. יוסי ציפקיס
חזר מאוכזב, אבל שמר על חיוך. משיח/יוסי ציפקיס

גם משיח אמר בשדה התעופה: "התחושות קצת מעורבות. ביומיים האחרונים אני חושב על מה שקרה לפני ארבע שנים ואיך שהטעות לא תוקנה. יש איגוד חדש, שמעתם את הראיונות, ואני לפחות השקעתי הרבה אנרגיות בלתקן את הקמפיין הקודם. לכולם היה ברור שהקמפיין הקודם רק הרס. הייתי בטוח שכל מה שהיה נגמר. בעצם מה שהיה לי להגיד, אמרתי בפוסט שלי. זה הרבה מעבר להסכם בין שני מאמנים וביני לבין שחר, זה הרבה יותר גדול מזה.

"מבחינתי אני יודע שאני משלם מחיר על הדרך שעשיתי, אבל הדרך יותר חשובה מהתוצאה. זה מאכזב שבעצם הטקטיקה ששחר לקח פה היא לפחד. הוא אומר את הדברים, אנחנו אומרים את הדברים רק בצורה שונה. הוא בחר להסתכל על התחזית ולהגיד שהוא לא מסוגל לנצח את נמרוד, אז נשבש לו את הדרך. המשחק העצוב הזה ששיחקנו אחד עם השני בקמפיין לונדון חזר על עצמו".

משיח המשיך ואמר: "ברגע האמת ראינו שהדברים חזרו ארבע שנים אחורה ברגע. אני ציפיתי למשהו יותר אחראי ממנו. אני לא חושב שספורטאי שנוסע לאולימפיאדה מתוך רצון להרוס לאחר יכול להצליח. הוא בחר לפחד ובחר בטקטיקה שראינו שהיא לא נכונה לטווח הרחוק. הוא בחר שלא להאמין ביכולות שלו. זה בדיוק מה שהייתי יכול לעשות באילת, אבל אמרתי אז שהבן אדם עוד רגע עושה מדליה. אני לא מתכוון להסתכל על התחזית ולהגיד יש רוחות קלות, אז אני אפריע לו כדי שלא יעשה מדליה. אתה לא יורד לרמות נמוכות".

על העובדה שצוברי שמר על חוקי השייט אמר משיח: "חוקית אפשר לעשות את זה, אבל יש פה משהו שהוא הרבה יותר גדול מזה. שנינו נכשלנו במבחן הזה לפני ארבע שנים. לא ככה עושים אולימפיאדה וחולמים על מדליה. זו לא הדרך. אני לא בוחר לפחד במאני טיים, אלא מאמין ביכולות שלי". על המשך הדרך שלו באופן אישי אמר משיח: "עובר יום ויומיים. המחשבות התחילו לרוץ. אם ייכנס חלום, אולי. יש אליפות אירופה ביולי שעוד לא החלטתי אם אני הולך לשם או לא. אני מקווה בשביל מדינת ישראל שתהיה אולימפיאדה מוצלחת בשייט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully