וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: שחר צוברי גבר על נמרוד משיח וייצג את ישראל בריו

1.4.2016 / 20:13

המדליסט האולימפי גבר על יריבו בתום שבוע רווי יצרים בפלמה דה מאיורקה וירשום הופעה שלישית בקריירה באולימפיאדה: "שמח ומתרגש". גם גיל כהן, נינה אמיר, אייל לוין ודן פרויליך הצטרפו רשמית למשלחת

שחר צוברי. ברני ארדוב
השלים את המשימה. צוברי/ברני ארדוב

עכשיו זה סופי: שחר צוברי גבר על נמרוד משיח במאבק על הכרטיס הבודד לריו בדגם RSX בשייט, והוא יערוך הקיץ את הופעתו השלישית בקריירה במשחקים האולימפיים. השניים ניהלו תחרות שקטה ביניהם עד השבוע האחרון, כאשר בגביע העולם בפלמה היצרים גברו כאשר משיח פרסם פוסט שבו תקף בחריפות את צוברי וביקר אותו על ההתנהלות שלו במהלך התחרות בגביע העולם בפלמה דה מאיורקה.

היום (שישי) היו אמורים להתקיים שני שיוטים נוספים לפני שיוט המדליות הנועל, אבל העובדה שהשיוטים שובצו לסוף התחרות יחד עם תנאי מזג האוויר הבעייתיים בפלמה הביאו לקיומו של שיוט אחד בלבד. משיח הגיע ליום הזה בידיעה שרק נס ספורטיבי יוצא דופן יסייע לו להפוך את הקערה. הוא דורג תשיעי בפתיחת היום הזה כשהפער בינו לבין השלישי, הצרפתי תומאס ז'ויאר עמד על 33 נקודות. משיח סיים את השיוט הבודד היום במקום ה-25, בעוד צוברי דורג 14. רק צוברי יגיע לשיוט המדליות, שיהיה לפרוטוקול בלבד עבורו.

בכך למעשה ננעל המאבק בין שני הגולשים הבכירים של ישראל, שעבורם זהו קמפיין שני שרווי באמוציות. צוברי יגיע לאולימפיאדה השלישית בקריירה שלו בגיל 29. כזכור, מהמשחקים בבייג'ינג הוא חזר עם מדליית הארד שהייתה גם השלישית של ישראל בענף השייט, אבל בלונדון הוא התקשה לשחזר את היכולת שלו וסיים רק במקום ה-19. צוברי הוא הספורטאי ה-21 שמבטיח את מקומו במשחקים אחרי שמוקדם יותר עשתה זאת מעין דוידוביץ'.

שחר צוברי אמר לוואלה! ספורט לאחר השיוט: "אני שמח מאוד על ההעפלה ומתרגש מאוד. הייתה תחרות לא פשוטה, ועכשיו העבודה הקשה באמת מתחילה".

נמרוד משיח. ברני ארדוב
אכזבה. משיח/ברני ארדוב

מי שעוד מצטרפים רשמית למשלחת הם ארבעה שייטי ה-470. בנשים אלו גיל כהן ונינה אמיר שהשיגו את הכרטיס הבודד שחולק במסגרת התחרות לריו. השתיים, שהתאחדו רק לאחרונה אחרי שכהן נפרדה מדניאל ממן, יגיעו לשיוט המדליות מהמקום התשיעי אחרי שאת שני השיוטים שנערכו היום הן סיימו במקומות 11 ו-23. עבור כהן זו תהיה הופעה אולימפית שנייה (הופיעה עם ורד בוסקילה בלונדון), בעוד שלחברתה בת ה-17 תהיה זו מן הסתם ההופעה הראשונה בקריירה. כהן, כזכור, עברה תאונת דרכים קשה שבעקבותיה נאלצה להפסיק להתחרות, אבל אחרי תקופת התאוששות היא שבה לים וכאמור תהיה זו עבורה סגירת מעגל חלומית. נויה ברעם ורימון שושן, שנאבקו גם הן על מקום בריו, סיימו את התחרות במקום ה-13 (5 ו-13 בשיוטי היום). צוף זמט וסתיו ברוקמן סיימו במקום ה-29.

בריו תהיה גם נציגות גברית, כשמדובר באייל לוין ודן פרויליך שסיימו את התחרות במקום ה-12 הכללי. השניים כבר השיגו את הקווטה במהלך אליפות העולם שנערכה בשלהי השנה שעברה בחיפה, ובתחרות הזו הם היו הצמד הישראלי היחיד. את היום הזה השניים סיימו במקומות 25 ו-8 בשני השיוטים שלהם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחר צוברי, גולש ישראלי. ברני ארדוב
המלחמה נגמרה. צוברי/ברני ארדוב

הישראלים שהבטיחו את מקומם בריו

1. יעקב טומרקין - שחיה - 100 מטר גב, 200 מטר גב, 200 מטר מעורב אישי
2. אנדראה מורז - שחיה - 50 מטר חופשי
3. עמית עברי - שחיה - 100 מטר חזה
4. גל נבו - שחיה - 400 מטר מעורב אישי
5. מרגריטה דורוז'ון - אתלטיקה - הטלת כידון
6. חנה קנייזבה-מיננקו - אתלטיקה - קפיצה משולשת
7. סרגיי ריכטר - קליעה - רובה אוויר מ-10 מטר
8. זיו קלונטרוב - שחייה - 50 מטר חופשי
9. דונלד סנפורד - אתלטיקה - 400 מטר
10. דימיטרי קרויטר - אתלטיקה - קפיצה לגובה
11. נטע ריבקין - התעמלות אומנותית - יחידות
12. אלונה קושבצקי - התעמלות אומנותית - קבוצתי
13. קטרינה לבינה - התעמלות אומנותית - קבוצתי
14. קרינה ליחבר - התעמלות אומנותית - קבוצתי
15. יובל פילו - התעמלות אומנותית - קבוצתי
16. אידה מיירין - התעמלות אומנותית - קבוצתי
17. טסמה מוגס - אתלטיקה - מרתון
18. רון אטיאס - טקוואנדו - 58 ק"ג
19. לורנה צ'מטאי - אתלטיקה - מרתון
20. מעין דוידוביץ' - שייט - RSX
21. שחר צוברי - שייט - RSX
22. אייל לוין - שייט - 470
23. דן פרויליך - שייט - 470
24. גיל כהן - שייט 470
25. נינה אמיר - שייט 470

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully