וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה מחמיאים: "מונס דאבור מזכיר את לואיס סוארס וגונסאלו היגואין"

באחד מאתרי הספורט הגדולים בארץ המגף פרגנו לחלוץ גראסהופרס בכתבת פרופיל: "הוא מהיר, חזק וטכני, כשהנשק היעיל ביותר שלו הוא הכדרור. דאבור מסיים חוזה ב-2017, ויכול להתאים לליגה האיטלקית"

שחקן גראסהופרס, מונס דאבור. גראסהופרס, אתר רשמי
באיטליה ממליצים. דאבור/אתר רשמי, גראסהופרס

14 שערי ליגה בשוויץ כבש העונה חלוץ גראסהופרס, מונס דאבור. אליהם הוא הוסיף גם 11 בישולים, כשב-81 משחקים במדי קבוצתו הוא הרשית 44 פעמים. בעקבות נתונים אלו, שמו של דאבור הולך לפניו, וקבוצות רבות מתעניינות בשירותיו לקראת העונה הבאה.

באיטליה החליטו שלא להישאר אדישים לתופעה, ובאחד מאתרי הספורט הגדולים במדינה, "calciomercato", ערכו כתבת פרופיל מפרגנת לחלוץ. "דאבור מזכיר בתנועה שלו את לואיס סוארס וגם את גונסאלו היגואין", נכתב. "יש לו 25 אסיסטים מפברואר 2014, שלא לדבר על כמות השערים. הוא מהיר וחזק מאוד, וגם הטכניקה שלו מצוינת. הוא יכול לשחק בכל אחת מעמדות ההתקפה - בכנפיים, כחלוץ שני וכחלוץ מטרה. הנשק הטוב ביותר שלו אגב הוא הכדרור".

בכתבה הזכירו את העניין שהביעה בו פאלרמו בתחילת העונה: "הרוסאנרו רצו אותו מאוד בקיץ, אך לא הצליחו להגיע לסיכום בנוגע לסכום ההעברה מול קבוצתו גראסהופרס. הוא נרכש על ידה ב-300 אלף יורו ממכבי תל אביב וכיום שווה שבעה-שמונה מיליון יורו. בינואר האחרון, דיווח "אל מונדו דפורטיבו" כי הוא עשוי להגיע לברצלונה כשברוסיה דיווחו שצסק"א מוסקבה עשויה להחתימו בקיץ. החוזה שלו מסתיים ב-2017, ונראה כי הוא מתאים מאוד לליגה האיטלקית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully