וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון לציון רוצים להמשיך באירופה, חנוכי: "אפשר להיות גאים"

1.4.2016 / 8:46

אחרי ההדחה, הקבוצה מעיר היין ותרצה לחזור ולהתחרות גם בעונה הבאה. הקפטן: "לא הרבה האמינו שנגיע לשלב הזה". במועדון מחכים לתשובות מג'וש קרטר, שמנסה להשתחרר מקרשיאקה

מכבי ראשון לציון סיימה אמש (חמישי) את העונה האירופית שלה אחרי הפסד 91:76 בפרנקפורט במשחק השלישי והמכריע ברבע גמר היורוקאפ. הכתומים, שחזרו העונה לאירופה אחרי כמעט 10 שנים, רשמו עונה מכובדת מאוד, במהלכה הפכו לאחת הקבוצות היותר קשות במפעל, וסביר להניח שעם הגרלה נוחה יותר, יכלו להגיע לפיינל פור. שחקני הקבוצה נשמעו גאים מאוד בהישג, והעלו במהלך הלילה הודעות לרשתות החברתיות בהם סיפרו על התחושות שלהם.

"היה משחק מאוד קשה ופיזי, שלושה רבעים היינו במשחק והרגשנו שאפשר לעשות את זה. לצערנו המשחק ברח לנו וכשהם רצים וקולעים שלשות קשה לרדוף אחריהם", סיכם הקפטן ניצן חנוכי את ההפסד אמש בגרמניה והתפנה לדבר גם על הקמפיין המוצלח של קבוצתו, "אפשר להיות גאים על המסע שעשינו באירופה, לא הרבה האמינו שנגיע לשלב הזה. עמדנו בכבוד וחזרנו אחרי המשחק הראשון לפה שוב כדי להלחם על הכניסה לפיינל פור. אפשר להיות גאים ואנחנו עם הפנים לליגה, רוצים לעשות הכי טוב שרק אפשר שם".

טוני יאנגר שחקן מכבי ראשון לציון עם שון דאוסון. © Tim Dannenberg / FRAPORT SKYLINERS, מערכת וואלה! NEWS
ינסו שוב בשנה הבאה? שון דאוסון וטוני יאנגר/מערכת וואלה! NEWS, © Tim Dannenberg / FRAPORT SKYLINERS

במועדון מעוניינים מאוד להמשיך ולשחק באירופה גם בעונה הבאה. יו"ר ראשון לציון יצחק פרי, שחבר גם בועדת התחרויות של היורופקאפ, היה חלק מטקס ההצגה של ליגת האלופות של פיב"א בשבוע שעבר, ואם לפי ההישגים בליגה יזכו הכתומים בכרטיס לאחד המפעלים של פיב"א, הם צפויים לממשו. בעונה הבאה צפוי סכומי הזכייה ביורופקאפ לעלות משמעותית מהעונה הנוכחית.

מי שלא השתתף במשחק היה הפורוורד כריס רייט שסובל ממתיחה ברצועות הברך. בקבוצה ניסו להכשירו להתמודדות, אך השחקן התלונן על כאבים עוד מהשבוע שעבר, לא ערך אימונים ולא יכל לשחק. במועדון יידעו רק בתחילת השבוע האם הוא יוכל לעמוד לרשותו של שרון דרוקר למשחק הליגה הקרוב נגד עירוני נס ציונה, אך ייתכן כי יקבל מנוחה נוספת כדי להתגבר על הפציעה.

בראשון לציון מחכים לתשובות מג'וש קרטר, אקס מכבי אשדוד, שסיכם את תנאיו בקבוצה בתחילת השבוע, אך לא חתם. קרטר, שמשחק מתחילת העונה בקרשיאקה הטורקית, מנהל מזה שבוע מגעים עם קבוצתו כדי להגיע לשחרור לעיר היין, אך נכון להלילה התנאים להחתמתו עדיין לא הבשילו. בקבוצה סיפרו אתמול כי אם קרטר לא יחתום במהלך היום על חוזהו, הם יתחילו לבדוק אפשרויות נוספות בשוק.

מארק ליונס שחקן מכבי ראשון לציון מול פרנקפורט. © Tim Dannenberg / FRAPORT SKYLINERS, מערכת וואלה! NEWS
משחק מצוין שלו לא הספיק. מארק ליונס/מערכת וואלה! NEWS, © Tim Dannenberg / FRAPORT SKYLINERS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully