וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "קיבלנו מחמאות מכל מקום, השחקנים הגיעו לרמות הגבוהות"

31.3.2016 / 23:40

מכבי ראשון לציון הודחה ברבע גמר היורופקאפ אחרי הפסד חוץ לפרנקפורט, והמאמן גאה בשחקנים: "הודינו לשחקנים על כל העבודה". היו"ר פרי: "מכבי ראשון לציון שמה דריסת רגל מכובדת". בקבוצה ידעו אם כריס רייט יהיה כשיר לנס ציונה רק עם החזרה ארצה

המסע האירופי הנהדר של מכבי ראשון לציון הגיע לסיומו הערב (חמישי) עם ההפסד במשחק השלישי והמכריע בסדרת רבע גמר היורופקאפ לפרנקפורט הגרמנית 91:75. הקבוצה של שרון דרוקר פיגרה לאורך רוב שלבי המשחק, אך ידעה להשאר בתמונה. ריצת 5:26, שהחלה 5 דקות לסוף הרבע השלישי ועד 2 דקות בתוך הרבע הרביעי חיסלה את הסיכויים של הכתומים לעלות לפיינל פור. שני שחקנים תפקדו בצורה מרשימה בעיר היין - דריל מונרו עם 29 נקודות ו-6 ריבאונדים ומארק ליונס עם 23 נקודות, אך גם עם 5 איבודים.

טוני יאנגר שחקן מכבי ראשון לציון עם שון דאוסון. © Tim Dannenberg / FRAPORT SKYLINERS, מערכת וואלה! NEWS
לא הלך הפעם. שון דאוסון/מערכת וואלה! NEWS, © Tim Dannenberg / FRAPORT SKYLINERS

"סיימנו היום מסע מרתק, ארוך ומוצלח של חמישה חודשים שהיה ניסיון יפה מאוד של המועדון לעמוד בעונה אירופית מתישה. הודינו לשחקנים על כל העבודה, על מה שעשינו, הגענו למשחק אחד מפיינל פור", סיכם המאמן שרון דרוקר את המסע האירופי, "קיבלנו מחמאות מכל מקום, ראשון לציון והדרך שהופענו ושיחקנו הייתה מכובדת ורצינית. השחקנים פה הגיעו לרמות הגבוהות, פנינו למשימה האחרונה שנותרה לנו, הליגה שלנו, קשה מאוד, נעשה הכל כדי להיות מוכנים ברמה הכי גבוהה שם".

"אני חושב שהמסע הארוך שעשינו באירופה, שהסתיים הערב במשחק שלישי ומכריע בסדרת רבע הגמר היה מסע מכובד למועדון ולעיר ראשון לציון", אמר יו"ר ראשון לציון יצחק פרי בסיום המשחק, "גל פציעות וחוסר בעומק הביא אותנו לנחיתות במשחק, אבל אני גאה בקבוצה ובמאמנים על הדרך שעשו בחצי השנה האחרונה. מכבי ראשון לציון שמה דריסת רגל מאוד מכובדת ואני מקווה שלמועדון יהיה את היכולת והרצון להשתתף במפעלים אירופאים גם בשנים הבאות. במידה ואכן נשתתף, נשתדל לבנות את הקבוצה עם עומק חזק יותר שיתאים לאירופה ולליגה".

מי שלא השתתף במשחק היה הפורוורד כריס רייט שסובל ממתיחה ברצועות הברך. בקבוצה ניסו להכשירו להתמודדות, אך השחקן התלונן על כאבים עוד מהשבוע שעבר, לא ערך אימונים ולא יכל לשחק. במועדון יידעו רק בתחילת השבוע האם הוא יוכל לעמוד לרשותו של שרון דרוקר למשחק הליגה הקרוב נגד עירוני נס ציונה, אך ייתכן כי יקבל מנוחה נוספת כדי להתגבר על הפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully