וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון הובסה 91:75 מול פרנקפורט והודחה מהיורופקאפ

הקבוצה של שרון דרוקר חלמה לעשות היסטוריה ולעלות לפיינל פור, אבל נכנעה לגרמנים העדיפים. יכולת מצוינת של מונרו (29) וליונס (23) לא הספיקה. כריס רייט הפצוע נעדר, משחק חלש לדאוסון

מארק ליונס שחקן מכבי ראשון לציון מול פרנקפורט. © Tim Dannenberg / FRAPORT SKYLINERS, מערכת וואלה! NEWS
יכולת מצוינת שלו לא הספיקה. מארק ליונס מנסה לחדור לסל/מערכת וואלה! NEWS, © Tim Dannenberg / FRAPORT SKYLINERS

מכבי ראשון לציון הודחה הערב (חמישי) מהיורוקאפ אחרי שהובסה בחוץ 91:75 מול פרנקפורט החזקה, שעלתה לפיינל פור של המפעל. אחרי הניצחון הדרמטי בהארכה בישראל שקבע 1:1 בסדרה, ראשון הגיעה למשחק של עונה שלמה בגרמניה והצליחה לתת פייט במשך שלושה רבעים, אבל הרוטציה הקצרה ללא כריס רייט הפצוע והעייפות הכריעה את שחקניו של שרון דרוקר שאיבדו את הראש ברבע האחרון ונכנעו לקבוצה שהייתה עדיפה בכל שלושת המשחקים בסדרה ועלתה בצדק לשלב הבא.

דריל מונרו היה בכל מקום וחגג בצבע עם 29 נקודות. מארק ליונס הוסיף 23, אבל אבל פיליפ סקראב תפר את הקבוצה של דרוקר עם 20 נקודות ושלוש שלשות כשחמישה שחקנים נוספים קולעים בדאבל פיגרס. ראשון נשברה בסוף הרבע השלישי וסבלה גם מיכולת חלשה מאוד של שון דאוסון הצעיר שלא עמד בלחץ וסיים את המשחק עם 4 נקודות בלבד וגם יצא ברבע השלישי עם חמש עבירות. ראשון תחזור כעת למאבקי הצמרת בליגה, הגרמנים יכולים להתכונן לפיינל פור, שם הם יהיו פייבוריטים ברורים גם ללכת עד הסוף.

שון דאוסון שחקן מכבי ראשון לציון מול פרנקפורט. © Tim Dannenberg / FRAPORT SKYLINERS, מערכת וואלה! NEWS
יצא בחמש עבירות והציג יכולת מאכזבת. שון דאוסון עולה לג'אמפ/מערכת וואלה! NEWS, © Tim Dannenberg / FRAPORT SKYLINERS

רבע 1

פרנקפורט פתחה חזק עם 2:7 מהיר בראשותו של ג'ורדן תיאודור, אבל ליונס וחנוכי קלעו שתי שלשות והובילו ריצת 0:8 והתוצאה עמדה על 7:10 לראשון, ארבע דקות בתוך המשחק. ראשון שמרה מצוין כשסל מריבאונד התקפה של יאנגר העלה אותה ליתרון שיא של 11:16, שלוש דקות לסיום הרבע. בארתל חתך את היתרון של ראשון עם שני סלים רצופים שקבעו שוויון 20. דאוסון ירה מחוץ לקשת לשום מקום וטיפ על הבאזר של סקראב קבע יתרון לגרמנים בסוף הרבע: 20:22.

רבע 2

הריצה של הגרמנים נמשכה בפתיחת הרבע שני כששתי שלשות של קליין וליטל ועוד סל של בארתל השלימו ריצת 0:14 והובילו את הגרמנים ליתרון שיא, 18:30. ראשון חזרה עד ל-28:32, אבל הגרמנים שוב ברחו ל-30:39 עם שלשה של דורקאמפ. אבל ראשון לא ויתרה, מונרו עשה נקודות בצבע ומארק ליונס קלע שלשה מדהימה עם הבאזר כדי לצמק ל-37:41, קצת יותר מדקה לסיום המחצית. אקורד הסיום של המחצית היה שייך למייקל מוריסון שסיים אסיסט של תיאודור עם האלי הופ וקבע את תוצאת המחצית. 38:43 לפרנקפורט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
טוני יאנגר שחקן מכבי ראשון לציון עם שון דאוסון. © Tim Dannenberg / FRAPORT SKYLINERS, מערכת וואלה! NEWS
יאנגר מקים את דאוסון/מערכת וואלה! NEWS, © Tim Dannenberg / FRAPORT SKYLINERS

רבע 3

הרבע השלישי נפתח לא טוב מבחינת ראשון עם טעות של דאוסון שאפשר לפויטמן לקלוע עליו וגם ביצע עבירה בלתי ספורטיבית. מונרו חגג בצבע של הגרמנים, אבל פויטמן תפר עוד שלשה וקבע 42:51 לפרנקפורט, שלוש דקות ברבע. טוני יאנגר ומונרו לא ויתרו ועם שני סלים רצופים קבעו 48:51 בלבד לראשון לציון. אולם, הגרמנים לקחו פיקוד ברבע עם ריצת 1:6 וברחו שוב ל-51:59, 2:58 דק' לסיום הרבע. דאוסון קלע סל יפה, אבל סקראב תפר עוד שלשה וקבע 53:62 לגרמנים. ראשון איבדה את הראש ושלשה נוספת של סקראב קבעה את תוצאת הרבע: 55:67 לפרנקפורט.

רבע 4

הרבע האחרון עמד בסימן השבירה של ראשון. סקראב האיום קלע שלשה שלישית ברציפות והשלים ריצת 0:13 כדי להעלות את הגרמנים ליתרון שיא נוסף של 20 נקודות: 55:75. ראשון הרימה ידיים כששון דאוסון יצא בחמש עבירות. בן שימול וליונס עוד נתנו תקווה עם 0:5 מהיר, אבל שלשה נוספת של דורנקאמפ קבעה 73:89 לגרמנים. סלי עונשין של ליונס ודאנק של מוריסון קבעו את תוצאת הסיום: 75:91 לפרנקפורט שעלתה לפיינל פור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully