וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: שחר צוברי קרוב מאוד להבטיח מקום בריו

31.3.2016 / 20:35

גביע העולם בפלמה: הגולש האולימפי מדורג במקום השמיני הכללי, בעוד משיח רחוק 33 נקודות מהפודיום. צוברי בדרך לאולימפיאדה שלישית בקריירה. 470: גיל כהן ואמיר קרובות גם הן לכרטיס לריו

שחר צוברי. ברני ארדוב
מריח את ריו. צוברי/ברני ארדוב

אם לא יקרה משהו מאוד בלתי צפוי, שחר צוברי יערוך בעוד כארבעה חודשים את הופעתו השלישית בקריירה במשחקים האולימפיים בריו. המדליסט האולימפי עשה היום (חמישי) צעד משמעותי בדרך להבטחת הכרטיס לריו אחרי שסיים את שלושת השיוטים שלו במקומות 3, 16 ו-19 והוא מדורג במקום השמיני הכללי.

ולמה מקומו כנראה מובטח? מכיוון שנמרוד משיח, שהיה זקוק היום לנס כדי להשאיר לעצמו סיכוי, רשם שני שיוטים חלשים ורק אחד טוב, למרות הרוחות החזקות שמנשבות בפלמה דה מאיורקה, שם מתקיימת תחרות המבחן החמישית והאחרונה במאבק על הכרטיס, סיים במקומות 6, 15 ו-3 והוא מדורג במקום התשיעי הכללי.

משיח רחוק 33 נקודות מהמקום השלישי, וכזכור, כדי להשאיר לעצמו סיכוי ריאלי להגיע לריו, משיח היה חייב להשיג פודיום ולהשאיר את צוברי מחוץ לשמינייה הראשונה, תסריט שכרגע לא נראה הגיוני.

נמרוד משיח. ברני ארדוב
יסיים את הקמפיין בשישי? נמרוד משיח/ברני ארדוב

ומה בכל זאת צריך לקרות כדי שנמרוד משיח יגיע לריו, ואיך זה יקרה? ביום שישי יתקיימו שני שיוטים נוספים שבהם משיח חייב להשיג בשני השיוטים את המקום הראשון, מה שיעלה אותו ל-59 נקודות שליליות. במקביל, צריך משיח שיריביו בצמרת יסבלו משיוטים גרועים במיוחד שיאפשרו לו לחלוף על פניהם. בנוסף, צריך משיח לקוות שצוברי ייצא מהשמינייה הראשונה כדי שלא ישיג ניקוד בתחרות המבחן. בסופו של דבר, מדובר בסיכוי קלוש מאוד.

בדגם ה-470 נערכו שני שיוטים, כאשר גיל כהן ונינה אמיר עשו צעד משמעותי נוסף בדרך להופעה בריו. כזכור, התחרות מחלקת כרטיס בודד למשחקים, כאשר השתיים מדורגות ראשונות מבין הצוותים שטרם הבטיחו מקום בריו כאשר הן נמצאות במקום העשירי אחרי שסיימו במקום השלישי בשיוט השביעי שנערך היום ובמקום ה-18 בשיוט השמיני. הצמד הפיני, שנאבק גם הוא על הכרטיס, מדורג במקום ה-19 כאשר הפער בין שני הצוותים עומד על 31 נקודות. נויה ברעם ורימון שושן רחוקות גם הן ומדורגות 22. צוף זמט וסתיו ברוקמן במקום ה-31 הכללי. אצל הגברים, אייל לוין ודן פרויליך פסלו בשיוט הראשון שנערך היום אבל לאחר מכן הם סיימו במקום השני, והם מדורגים במקום ה-12, ובכל מקרה הם כבר הבטיחו את הקווטה לריו.

בהמשך נערכו גם שיוטי RSX אצל הנשים כאשר מעין דוידוביץ', שהבטיחה תיאורטית את מקומה בריו, ניצבת במקום השמיני אחרי שסיימה את השיוטים של היום במקומות 12 ו-1. הדבר החשוב ובעיקר מבחינתה הוא שהיריבות הישראליות שלה רחוקות משמעותית מהפודיום. נוי דריהן מדורגת במקום ה-17 וקטי ספיצ'קוב במקום ה-24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully