וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוב אליוט יחמיץ את יורו 2016, ניוקאסל לא תוכל להחתים שוער במקומו

אליוט נפצע במשחק של נבחרת אירלנד והצטרף לטים קרול שבעצמו גמר את העונה. לרפא בניטס יש שני שוערים אחרים שמחזיקים בחוזה מקצועני ולכן המגפאייז לא יוכלו לבצע "השאלת חירום"

one

שוער ניוקאסל, רוב אליוט, גמר את העונה וייעדר כחצי שנה מהמגרשים. מדובר במכה קשה לקבוצה שנאבקת נגד הירידה ושכבר איבדה מוקדם יותר את השוער הראשון, טים קרול. אליוט נפצע בברכו כבר אחרי 14 דקות במשחק הידידות של נבחרת אירלנד נגד נבחרת סלובקיה (2:2) אמש בדבלין. הוא לא יהיה כשיר ליורו 2016.

על פי החוקים באנגליה, ניוקאסל לא רשאית להחתים שוער אחר ב"השאלת חירום" מפני שבסגל שלה רשומים שני שוערים שמחזיקים בחוזה מקצועני, קרל דרלו ופרדי וודמן. אם היא הייתה נשארת עם שוער אחד, היא הייתה רשאית לשאול שוער אחר עד סוף העונה. יש לציין שאם גם דרלו ו/או וודמן יפצעו פתאום, המגפאייז יוכלו להנחית שוער אחר בהשאלה.

ניוקאסל ניצבת שלוש נקודות מתחת לקו האדום וכרגע נראה שעיקר המאבק שלה יהיה עם נוריץ' וסנדרלנד, כאשר רק אחת מהשלוש תשרוד בפרמיירליג. ביום שבת היא תתארח אצל נוריץ' למשחק בעל חשיבות מכריעה ועדיין לא ברור את מי רפא בניטס יציב בין הקורות.

דרלו בן ה-25 הוא המנוסה מבין שני השוערים הבריאים שנותרו בסגל של המגפאייז ובשבועות האחרונים הוא ישב על הספסל כגיבוי לאליוט. וודמן בן ה-19, בנו של שוער העבר אנדי וודמן, נחשב לאחד משוערי העתיד של הכדורגל האנגלי ושיחק בכל נבחרות הנוער. למרות זאת, חוסר הניסיון שלו כנראה יותיר אותו על הספסל.

שוער נבחרת אירלנד, רוב אליוט, נישא על גבי אלונקה. רויטרס
מכה קשה לאליוט ולניוקאסל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully