וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי דגלים, חולצה מיוחדת ומסדר נשיאים: ההקדשה של ברצלונה לקרויף

ראשי ברצלונה מתכננים מפגן יוצא דופן לזכרו של אגדת העבר בקלאסיקו. טר סטגן מפזר רמזים על עזיבה, קאקה מפציר באוהדי ריאל: "נדמהתי מהבוז לעבר רונאלדו, חייבים לתת לו הרבה יותר כבוד"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ברצלונה ממשיכה להתכונן לקלאסיקו ביום שבת הקרוב, ובמקביל נערכת לאירוע פרידה מרגש מיוהאן קרויף. היום (רביעי) חשפה ברצלונה את פרטי הטקס שייערך לזכרו של שחקן העבר האגדי במפגש מול היריבה המושבעת.

בין היתר יחולקו 90 אלף דגלים עם פורטרט של קרויף וכיתוב 'גרסיאס יוהאן (תודה יוהאן)'. גם שחקני ברצלונה ילבשו עם עלייתם לכר הדשא חולצה עליה מודפסת תמונה של קרויף. כמו כן, כל נשיאי ברצלונה לדורותיהם יגיעו למשחק כדי לכבד את זכרו של קרויף, וכן תיערך דקת דומייה וקטע וידאו מיוחד עם הרגעים הגדולים שלו במדי ברצלונה. במקביל, ארגוני האוהדים של ברצלונה פנו למועדון בבקשה לשנות את שמו של קאמפ נואו ולקרוא לו על שמו של קרויף, ואף דרשו להציב פסל בדמותו בחזית האצטדיון.

מתחם זיכרון ליוהאן קרויף בקאמפ נואו. AP
מפגן תמיכה יוצא דופן. אוהדי ברצלונה במתחם ההנצחה לקרויף/AP

בנושא אחר: סוגיית עתידו של מארק אנדרה טר סטגן ממשיכה להעסיק את ברצלונה. אמש פורסם בגרמניה ראיון עם השוער הצעיר, שפיזר רמזים עבים על עזיבה. "אני עדיין לא יודע מה לואיס אנריקה חושב לגבי, צריך לשאול אותו. אני רק יכול להגיד שאני רוצה לתת את כל כולי, כי זה מה שאני תמיד רוצה לעשות. ברור שיש לי מטרות אישיות. המאמן יחליט מה שיחליט, אני מניח שיש לו את הסיבות שלו".

* גם בריאל מדריד לא שקט. קאקה, שכיכב בעבר במדי הבלאנקוס, שלח מסר לאוהדים, שבשבועות האחרונים קראו בוז לעברו של כריסטיאנו רונאלדו. "כריסטיאנו שחקן נהדר והוא תרם הרבה מאוד לריאל. הייתי מצפה שהאוהדים ייתנו לו קצת יותר כבוד", אמר. "נדהמתי כששמעתי את הקריאות לעברו, אבל אחר כך נזכרתי שזה קרה גם עם שחקנים גדולים אחרים. למרות הכל, הייתי מציע לו להישאר בריאל. הוא צריך לקחת את הדברים בפרופורציות ולא להיעלב, אלא לחשוב על התמונה הגדולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. GettyImages
לא נותנים לו כבוד? רונאלדו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully