וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי השיא בארגנטינה: ליאו מסי יכבוש מול ריאל מדריד שער 500 בקריירה?

אחרי שכבש ב-0:2 על בוליביה את שערו ה-50 במדי ארגנטינה, התקרב לבטיסטוטה ועבר את פסארלה, ליאו מסי קרוב לעוד ציון דרך היסטורי: "עמדנו במטרה". כל המספרים של מספר 10

שחקן נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי. רויטרס
לפחות בנבחרת הוא כובש מהנקודה הלבנה. מסי שובר שיא/רויטרס

ליאו מסי הפך הלילה (רביעי) לשחקן השני בלבד בתולדות נבחרת ארגנטינה שמגיע ל-50 שערים, כשכבש שער במהלך הניצחון 0:2 של נבחרתו על בוליביה. מסי בן -28 כבש בדקה ה-30 מהנקודה הלבנה (אחרי החלטת שיפוט שנויה במחלוקת) באצטדיון מריו קמפס, הוסיף בישול, והגיע ל-50 שערים ב-107 הופעותיו.

מסי מדורג רביעי במספר הופעות בינלאומיות בארגנטינה - סאנטי (143), מסצ'ראנו (123) ורוברטו אז'אלה (115) לפניו - ורחוק שישה שערים בלבד משיאן בכיבושים במדי האלביסלסטה - גבריאל בטיסטוטה - שכבש 56 גולים ב-78 הופעות. מסי הפך לכובש המצטיין של הנבחרת מהנקודה הלבנה (11 מ-13), כשעבר את דניאל פסארלה (10 מ-12). בטיסטוטה עם 8 מ-8.

שחקן נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי. רויטרס
התרגש מהקהל בקורדובה. מסי/רויטרס

כעת למסי חסר רק שער אחד כדי להגיע ל-500 שערים בקריירה (מועדון ונבחרת), אחרי שכבש 449 שערים לברצלונה ו-50 לארגנטינה, וזאת ב-627 הופעות, 520 מהן בבארסה. המשחק הבא של מסי, שבו יוכל להגיע ל-500, יהיה מול ריאל מדריד בשבת.

"עמדנו במטרה שלנו, שהיא להשיג שש נקודות בשני המשחקים, ועלינו מלמטה למעלה ושיפרנו את מצבנו בבית המוקדמות", אמר בסיום מסי, "חזרנו לשחק טוב, החזקנו בכדור, בוליביה אפשרה לנו לעשות זאת זה, ואנחנו שמחים מאוד.

"האוהדים בקורדובה שוב היו מדהימים. ידענו שכך יהיה, כמו בכל פעם שאנחנו משחקים פה. אין מילים. קבלת הפנים הייתה נפלאה, גם במגרש וגם במלון. אבל הכי חשוב שהנבחרת שיחקה טוב".

עוד באותו נושא

בברזיל תוקפים בחריפות: "מקום שישי מתוך 10 נבחרות, זה מגוחך!"

לכתבה המלאה
ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה. רויטרס
והם התרגשו ממנו. מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully