וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברזיל תוקפים בחריפות: "מקום שישי מתוך 10 נבחרות, זה מגוחך!"

הסלסאו הסתבכו אחרי ה-2:2 בפרגוואי, דונגה וחניכיו סופגים אש ובמדינה חוששים מהדחה היסטורית במוקדמות: "מביך, אסופת שחקנים שלא נראית כמו נבחרת. החולצה הצהובה כבדה להם מדי"

מאמן נבחרת ברזיל, דונגה. AP
כרגע זה נראה לא טוב. דונגה/AP

נבחרת ברזיל היא היחידה שהופיעה בכל המונדיאלים, אבל במדינה הדרום אמריקאית מתחילים לחשוש שההיסטוריה מתקרבת ושהסלסאו לא יעפילו לטורניר ברוסיה ב-2018. ברזיל חזרה לפנות בוקר (רביעי) מפיגור 2:0 לתיקו 2:2 בחוץ נגד פרגוואי, אבל אחרי שישה מחזורים בבית המוקדמות - בדיוק שליש הדרך - היא מדורגת במקום השישי בלבד שלא מוביל אפילו לפלייאוף נגד יריבה מהאזור האסייתי.

בברזיל כמו בברזיל, התקשורת כבר חותכת ובצדק. השחקנים, ראשי ההתאחדות, דונגה - כולם תחת אש. "המוקדמות תמיד היו קשים. ב-82', 86', 90', 94'... והפעם זה יהיה אפילו קשה יותר", אמר המאמן אחרי המשחק הלילה, "המעמד שלי? האחריות תמיד נופלת על המאמן. גם זגאלו, סקולארי ופריירה ספגו ביקורות למרות שהם זכו במונדיאל. אני לא הובלתי נבחרת לזכייה באליפות העולם, אז זה נורמלי שאספוג ביקורות".

אחרי שישה משחקים יש לברזיל שני ניצחונות בלבד. היא לא נראית טוב גם כשניימאר נמצא על המגרש, אבל הלילה הוא נעדר בגלל כרטיסים צהובים וזה נראה אפילו פחות טוב. כוכב ברצלונה החסיר שמונה מ-24 משחקים האחרונים של ברזיל והסלסאו רשמו בהם שלושה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושלושה הפסדים.

בברזיל הזכירו הלילה את קמפיין מוקדמות 2002, שנפתח בצורה מאכזבת מאוד, אבל אפילו אז המאזן היה טוב יותר אחרי שישה משחקים. לסלסאו יש חמישה חודשים לשפר את הופעתם, אבל זה לא יהיה קל: במחזור הבא הם יתארחו אצל אקוודור, שלא הפסידה משחק בית במוקדמות המונדיאל מאז אוקטובר 2009.

הבית הדרום אמריקאי (ארבע הראשונות מעפילות אוטומטית, החמישית ממשיכה לפלייאוף):

הביקורות

העיתונאי פאולו וניסיוס קוהליו: "החזרה מפיגור הייתה חשובה, אבל ברזיל מדורגת במקום השישי מתוך 10 נבחרות. זה מגוחך! הנבחרת לא מסוגלת לשחק נגד אף יריבה. היום אין שום דבר שמצביע על כך שברזיל תעפיל למונדיאל 2018!".

העיתונאי מאורו סזאר פריירה: "איזו מבוכה. חלפו פחות משנתיים מאז ה-7:1 נגד גרמניה ונראה שאותה השפלה נשכחה על ידי האנשים שצריכים לזכור אותה מדי יום. בינתיים נבחרת ברזיל חופרת לעצמה בור ומראה שאפשר לרדת עוד יותר נמוך".

העיתונאי רודריגו מאטוס: "נכון שאין לברזיל את הדור הכי טוב שלה, אבל עדיין יש לנו שחקני עילית שמשחקים באירופה. אבל דונגה לא מצליח לעשות את המינימום ולהפוך אותם לנבחרת. התוצאה נגד פרגוואי מעלה ספקות בנוגע להמשך דרכו, אבל השאלה היא מי בכלל יחליט בנוגע לעתיד שלו".

העיתונאי מנון: "ברזיל הצליחה לסחוט נקודה באסונסיון בזכות ההיסטוריה שלה. בזכות זכיות בחמישה מונדיאלים, בזכות העובדה שאת החולצה הצהובה לבשו שחקנים כמו פלה, גארינצ'ה, רומאריו, דידי וגדולים אחרים. אבל היום החולצה הזו כבדה, מפחידה, מאיימת. זה ההסבר היחיד לנבחרת הפחדנית שהופיעה בפרגוואי".

העיתונאי ג'וקה קפורי: "ז'יל לא בכושר, פיליפה לואיס טבע, פרננדיניו היה קטסטרופה ורנאטו אוגוסטו נעלם. נבחרת ברזיל לא נראתה כמו נבחרת, אלא כמו אסופת שחקנים מקרית".

עוד באותו נושא

דרום אמריקה: מסי הוליך את ארגנטינה לניצחון שלישי רצוף, ברזיל ניצלה בדקה ה-90

לכתבה המלאה
נבחרת ברזיל. רויטרס
"היום אין שום דבר שמצביע על כך שברזיל תעפיל למונדיאל 2018". הסלסאו הלילה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully