וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולף: לטיסיה בק מדורגת 44 בעולם, ונמצאת חזק בתמונה למשחקים האולימפיים בריו

30.3.2016 / 10:22

הגולפאית הבכירה של ישראל עלתה שבעה מקומות ותהיה חייבת להישאר בין 59 הראשונות עד ה-16 ביולי. בק: "רק משהו יוצא דופן או חס וחלילה פציעה ימנעו ממני את ההשתתפות בריו"

לטיסיה בק גולפאית. GettyImages
היסטוריה לענף? בק/GettyImages

לטיסיה בק, הגולפאית הבכירה של ישראל, טיפסה למקום ה-44 בעולם, כך עולה מפרסום הדירוג האולימפי לנשים. כדי להבטיח את מקומה במשחקים האולימפיים בריו, תידרש בק להיכלל בין 59 השחקניות הראשונות, זאת אחרי שהיא זינקה מהמקום ה-51. בק השתתפה בסוף השבוע האחרון בתחרות קיה קלאסיק בקליפורניה וסיימה במקום ה-27 מבין 148 מתחרות. ההישג הזה שיפר את הדירוג העולמי שפורסם היום ב-57 מקומות, והיא נמצאת במקום ה-266 הכללי. כמובן שבמקרה שבק תגיע לריו, זו תהיה היסטוריה עבור הענף.

המועד האחרון שבו ייקבע אם בק תייצג את ישראל בריו הוא ה-16 ביולי. עד אז מתכננת הגולפאית להשתתף בכעשר תחרויות כדי לעשות את מירב המאמצים לשפר את הדירוג העולמי והאולימפי שלה. "ההישג בסוף השבוע קידם אותי באופן משמעותי למימוש החלום האולימפי שלי - ריו 2016", אמרה. "אני יודעת שרק משהו יוצא דופן או חס וחלילה פציעה ימנעו ממני את ההשתתפות בריו. אני מרוכזת כל כולי בלעשות את הכי טוב שאפשר. אני שמחה וגאה לייצג את ישראל בכל מקום. עבורי, לא יהיה משהו מרגש יותר מאשר להיות חלק מהמשלחת האולימפית של ישראל, בעיקר מכיון שבמהלך השנה אני כל כך רחוקה מהארץ, מהחברים ומהמשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully