וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה ברציפות: ניגריה נשארה מחוץ לאליפות אפריקה

אלופת 2013 הפסידה 1:0 למצרים במשחק חם באלכסנדריה וסיימה דרכה כבר במוקדמות. הפרעונים צפויים להעפיל לטורניר שייערך בגאבון, גם אלג'יריה קרובה אחרי שחילצה 3:3 באתיופיה. תיקו לחוף השנהב בסודאן

נבחרת מצרים חוגגת, במרכז השחקן רמדאן סובחי. רויטרס
רמדאן סובחי בתוך הדבוקה המצרית החוגגת/רויטרס

נבחרת ניגריה נותרה מחוץ לאליפות אפריקה בפעם השנייה ברציפות. הנשרים, שזכו בתואר היבשתי ב-2013, הפסידו הערב (שלישי) 1:0 למצרים באלכסנדריה וסיימו את המוקדמות עם שתי נקודות בלבד, בבית בו צ'אד לא השתתפה בגלל משבר כלכלי ולכן כל נבחרת תקיים רק ארבעה משחקים.

המשחק באלכסנדריה היה למעשה קרב על הכרטיס לאליפות אפריקה 2017 שתיערך בגאבון, ומצרים היא זו שזכתה בו הודות לשער ניצחון של רמדאן סובחי בדקה ה-65, שהעלה את מאזן נבחרתו לשבע נקודות לעומת שתיים של ניגריה (בשלושה משחקים). טנזניה עוד יכולה לטרוף את הקלפים אם תנצח את הפרעונים וגם את ניגריה, אבל בהנחה שזה לא יקרה - מצרים כבר יכולה להתכונן ל-2017.

אוהדי נבחרת מצרים. רויטרס
חגיגות באלכסנדריה/רויטרס

נבחרת אלג'יריה חילצה 3:3 באתיופיה והבטיחה גם היא כמעט בוודאות את מקומה באליפות אפריקה. לשועלי המדבר 10 נקודות מארבעה משחקים בבית הכולל את אתיופיה (5), איי סיישל (4) ולסוטו (3). פנדל של פאוזי גולאם בדקה ה-85 מנע הפסד.

האלופה נבחרת חוף השנהב השיגה רק נקודה עם 1:1 בסודאן, אחרי שמקס אלן גראדל מבורנמות' כבש בדקה ה-17 ומוחמד טהאיר השווה עבור המארחת בדקה ה-30. הפילים בראש הבית עם ארבע נקודות משני משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully