וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש זעם על השופטים ועל קבוצתו: "יש לנו הרס עצמי"

29.3.2016 / 22:58

מאמן אילת היה מתוסכל מההפסד מעורר המחלוקת לקרית גת: "לא יודע למה המוניטור לא עבד. שיחקנו נורא". אברהמי על הפסד הפועל ת"א: "היו הרכבים שלא היינו רגילים אליהם". ברקוביץ' עצבני

one

בווידאו: תקציר הניצחון הדרמטי של קרית גת על אילת

הפועל תל אביב ירדה הערב (שלישי) לקרקע אחרי הניצחון הגדול על מכבי ראשון לציון, כשנכנעה 89:88 לעירוני נהריה אחרי שתי הארכות, ובתום דרמת ענק. נייט רובינסון קלע 17 נקודות אך אכזב ברבע האחרון ובהארכות, תמיר בלאט היה יכול לנצח את המשחק אך החטיא על הבאזר, וכעת משימת הכניסה לפלייאוף הופכת מסובכת הרבה יותר עבור האדומים.

"היינו בהרכבים שלא היינו רגילים להיות בהם", אמר שרון אברהמי בסיום. "למרות זאת, היו לנו כמה הזדמנויות לנצח את המשחק, זריקות עונשין ועוד כמה דברים קטנים. כשלא עושים את הדברים האלה אז מפסידים, ולצערי בסוף הפסדנו היום".

המאמן המנצח אריק אלפסי אמר בסיום: "היה פסטיבל סביב רובינסון והוא נתן הצגה נגד ראשון, היה צפוי שיתרכזו בו ובהם, אבל היה משחק ענק עם הקרבה, יותר מאשר של כדורסל, היינו על האדים האחרונים ושחקנים שיחקו עם פציעות, שיחקנו בלי הגבוהים הדומיננטיים שלנו בשתי ההארכות. אמרתי לשחקנים שעבדנו קשה ונכון בחודשים האלה שמגיע לנו להיות בשמונה הראשונות, איפה שאנחנו נמצאים, ואנחנו לא רוצים לגמור את העונה הזאת מוקדם מדי. עשינו צעד ענק להיות בשמונה הראשונות, צריך לקרות משהו דרמטי, לא הגיוני, כדי שלא נהיה שם. אנחנו רוצים לשמור על הבית ולקבל יתרון ביתיות בפלייאוף".

על ההצגה של עודד ברנדווין וערן אסנטי אמר המאמן: "התרכזנו פחות ברובינסון ויותר ביתר השחקנים, סיבכנו את ג'ף אלן בבעיית עבירות. התרכזנו יותר ברביב ובטרה, רצינו לעצור אותו ושהוא לא ירקוד על המגרש. שמח שעודד, ערן וגילברט נתנו הגנה מדהימה. אני חושב שעודד החזיק אותנו גם לפני ההארכה וגם בהארכות, עם החלטות טובות. ערן עשה פאול וסל ושלשה. אלה שחקנים שאני מאוד אוהב לאמן ואני מאוד שמח שהם מצליחים".

אדריאן הרבשטיין

בדרמה גדולה לא פחות גברה מכבי קרית גת 76:77 על הפועל אילת, לאחר שמרקו קילינגסוורת' ספג-נגע בזריקה של עמית שמחון ממש על הבאזר, אולם השופטים התעלמו והעניקו לקבוצת התחתית את הניצחון החשוב, מה שהכעיס מאוד את עודד קטש.

"הכדור הלך לכיוון הטבעת, לא יודע למה המוניטור לא עבד", אמר מאמן הפועל אילת. "השופטים היו צריכים לעשות כל מה שצריך כדי לוודא. לקילינגסוורת' אסור היה לגעת בכדור, היינו צריכים לנצח את המשחק, אבל התסכול שלי הוא כפול, גם על הדרך בה כל פעם הצלחנו להחזיר את קרית גת למשחק, כמו איזה הרס עצמי. שיחקנו נורא. דיברנו על זה, זה מאוד מתסכל. זה ניצחון שיכול היה לשנות עונה. זה לא מובן, הדרך בה שיחקנו. נתנו להם את המשחק. חשבתי שהתגברנו על ההרס העצמי הזה, אבל זה אחד ההפסדים המתסכלים ביותר שלי".

בצד המנצח, אמר נתי כהן: "הם גנבו אותנו באילת, והיום גנבנו אותם. שיחקנו לא טוב, משהו לא זרם לנו במשחק, לא בהתקפה לא בהגנה, וזה קורה לפעמים, המזל הוא שהצלחנו בשלוש הדקות האחרונות להפוך את המשחק, הם לא עשו סל, זה מה שאני לוקח ובסוף היה מזל. עשינו סל גדול". על המהלך המכריע אמר כהן: "קודם כל ממה שראיתי הכדור לא הלך לכיוון הטבעת ואין חוק שאסור לגעת בכדור".

- עודד קטש מאמן הפועל אילת. יוסי ציפקיס
עצבני, וקשה להאשים אותו. קטש/יוסי ציפקיס

המנצחת הגדולה של המחזור היא בני הרצליה, שמחצה בקלילות 79:103 את נועלת הטבלה עירוני נס ציונה. "מאוד מרוצה מהמשחק ומאיך שנראינו, מהדרך ששמרנו, באנו הגנתית כמו שצריך, עצרנו אותם בשני רבעים על 12 ו-13 נקודות, דיברנו שאנחנו צריכים לעשות שדרוג בהגנה", אמר מיקי גורקה. "כשאנחנו שומרים טוב ורצים אז אנחנו נראים טוב, והיום הראינו את זה. אנחנו רוצים להראות את זה גם בחוץ, מה שאנחנו לא מראים כל כך העונה. מאוד רציתי שיפתח זיו יבוא, אני מכיר אותו מגיל 16, הוא מביא הגנה מדהימה, נותן 100 אחוז על הפרקט, יש לו הרבה דברים לתקן אבל אני מרוצה מההשתלבות שלו".

עופר ברקוביץ' המתוסכל סיכם: "נראינו רע מאוד היום, איבדנו את הדרך שלנו במשחק, לא אנרגיות, לא אגרסיביות. היום הייתה פה הופעה לא ראויה, ואני עדין. מי שלא יכול לשחק בלחץ הזה שישחק בספורטק. זאת התחרות ולא היינו קרובים מבחינת דרך וסגנון, אפילו לא בהשקעה. אני לא עושה הפרדות בין ישראלים לזרים, השחקנים צריכים לעבור אינספור סרטים לאורך הקריירה, ואנחנו צריכים לתת הכל, ולא הרגשתי שנתנו את זה. יש הרבה עבודה, אנחנו לא יכולים להופיע ככה. שיחקנו מביש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully