וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרוד משיח: "שחר צוברי ירק למדינת ישראל בפרצוף"

29.3.2016 / 17:23

הגולש תקף בעמוד הפייסבוק את יריבו שמוביל בתחרות הפנימית על שהפר את ההסכם הג'נטלמני: "צוברי הוכיח שמילתו שווה כקליפת השום". הסיכום הסודי בין השניים והכוונה של צוברי להפר אותו בפלמה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. עוד קודם לכן, ירד משיח למקום החמישי בפלמה

נמרוד משיח, שחר צוברי. ברני ארדוב
המתח עולה. שחר צוברי ונמרוד משיח/ברני ארדוב

היום השני בתחרות גביע העולם בפלמה דה מאיורקה היה פחות טוב בהרבה מהיום הראשון של שני הגולשים הישראלים ב-RSX שמתחרים על הכרטיס הבודד למשחקים האולימפיים בריו, נמרוד משיח ושחר צוברי, ובסיומו חלה דרמה גדולה, אליה נגיע מיד.

אם אתמול משיח הוליך את התחרות אחרי שסיים פעמיים במקום הראשון, הרי שהיום הוא סיים שביעי בשיוט השלישי ו-24 בשיוט הרביעי, שנזרק עבורו. כעת יש לו תשע נקודות שליליות והוא מדורג במקום החמישי. צוברי דווקא פתח יפה כשסיים שני את השיוט השלישי, אבל לאחר מכן הגיע רק 16, מה שמציב אותו עם 17 נקודות שליליות לאחר זריקת השיוט החלש, והוא מדורג עשירי.

במצב הנוכחי, צוברי הוא הנציג של ישראל בריו, מכיוון שערב התחרות הוא הוליך עם 22 נקודות בתחרות הפנימית מול משיח שהשיג רק 11.25 נקודות. אם התחרות הייתה מסתיימת היום, משיח היה משיג חמש נקודות ועולה ל-16.25, בעוד צוברי לא היה משיג נקודות אבל גם כך הוא מוליך. כזכור, רק מדליה של משיח תשאיר לו סיכוי להגיע לריו.

נמרוד משיח גולש ישראלי. GettyImages
יום פחות מוצלח. נמרוד משיח/GettyImages

לאחר סיום השיוט פרסם משיח פוסט תקיף בעמוד הפייסבוק שלו, בו הוא תוקף את צוברי. יש לציין שעד היום הקמפיין היה נקי, זאת בניגוד למקרי עבר, צמד הגולשים שמרו על ספורטיביות. כמו כן, לפני מספר שבועות חשפנו בבלוג האולימפי את הסיכום הג'נמטלמני בין השניים - סיכום שכעת, כך עושה רושם, לא נשמר.

"שלום למדינת ישראל, כידוע, לפני חודש ימים התקיימה אליפות העולם בגלישת רוח באילת. יומיים לפני סוף התחרות לא הייתי בעשירייה הראשונה לכן לא הייתה לי אפשרות לצבירת נקודות. לעומת זאת, שחר צוברי היה בעמדת פודיום והיה לי ברור שמבחינתי החלום האולימפי מסתיים באותה סיטואציה. כל שהייתי צריך לעשות בכדי שמצב הנקודות ישאר לטובתי היה מאד פשוט - "להקריב" מקצה ולהסתיר לשחר את הרוח ובכך לגרום לו למקצה גרוע ,דבר שיוביל לצבירת ניקוד רב וליציאה של שחר מהעשירייה. עד היום, רוח הקמפיין היתה ספורטיבית, עם כבוד הדדי והבנה ש"השייט הטוב ביותר ינצח".

"הבוקר יצאתי לים ליום התחרות השני (תחרות המבחנים האחרונה והמכרעת) כשאני ממוקם ראשון. לאורך שני המקצים שחר דאג לשבש לי את הגלישה וגרם לי לצבירת ניקוד רב, זאת לאחר ההסכם שנעשה לפני אליפות העולם. שחר הוכיח היום שמילתו שווה כקליפת השום וירק בפרצוף למערכת, לספורט ולמדינת ישראל".

רונן הלל, דובר איגוד השייט, מסר: "איגוד השייט יבדוק את הנושא ויעדכן כשיהיה מה לעדכן".

עוד באותו נושא

סיכומים לחוד? על המאבק הצפוי בין שחר צוברי לנמרוד משיח

לכתבה המלאה

אצל הנשים, מעין דוידוביץ' עלתה למקום החמישי אחרי שסיימה את שני השיוטים שלה היום במקומות 7 ו-2. נוי דריהן שהפתיעה ביום הראשון מדורגת במקום ה-18 עם מקומות 24 ו-27. כמובן שבמצב העניינים הנוכחי, דוידוביץ' בריו.

בדגם 470, שבו מתחרים אייל לוין ודן פרויליך, שכבר השיגו את הקווטה ועמדו בקריטריון הישראלי, השניים דורגו 22 ו-7, מה שהרס להם את שני השיוטים הראשונים (4 ו-5) ועל כן הם מדורגים במקום העשירי הכללי. אצל הנשים, שם יש מאבק על הכרטיס היחיד לריו, נויה ברעם ורימון שושן טיפסו למקום ה-12 אחרי שסיימו במקום החמישי בשיוט השלישי. גיל כהן ונינה אמיר בעקבותיהן במקום ה-14 עם מקום שמיני בשיוט שנערך היום. צוף זמט וסתיו ברוקמן במקום ה-35 הכללי. את הצוות של ברעם ושושן מקדים הצוות הפיני, שגם הוא נאבק על הכרטיס לריו ומדורג במקום ה-11.

שייטת הלייזר רדיאל, אורן יעקב, סיימה את השיוטים שלה במקומות 18 ו-33 והיא מדורגת 84 כללי, הרחק מממיקום שיסדר לה הופעה בריו.

מעיין דוידוביץ' שייטת. עמית שיסל, עיריית אילת,
מדורגת חמישית. דוידוביץ'/עמית שיסל, עיריית אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully